• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat heb jij in je auto liggen voor het geval dat?

Vempain

Prepper goeroe
Afgelopen donderdag stond ik in een mooie lange file op de A16 richting Brabant waardoor ik er ruim 4 uur over heb gedaan om op plaats van bestemming te komen, terwijl dit anders hooguit 3 kwartier in beslag neemt.
Voor mij was dit dus weer een mooie test om te zien of m´n spullen die standaard in de auto lagen voldoende waren.
Eten en drinken en warmte waren het probleem zeker niet en heb ik ook zeker niet alles nodig gehad en was het daardoor meer dan voldoende wat ik in de auto heb rondslingeren.

Wel moest ik op een gegeven moment toch wel plassen, dit is dan weer een puntje waar ik even over na zou moeten denken, als man zijnde kun je nog een lege fles met brede opening gebruiken om zittend op een autostoel toch je blaas te legen. Maar hoe doe je dat dan als vrouw want een plastuit is er voor gemaakt om het staand te kunnen urineren maar werkt daardoor weer niet als je op een autostoel zit. En dan is het ook voor iedereen afhankelijk hoe de autostoel zelf zit want bij veel modellen zit je met de knieen hoger waardoor je misschien wat hinder ondervind. Nu ben ik zelf de moeilijkste niet en ben uitgestapt om het dan maar aan de kant van de weg te lozen maar is toch zeker iets waar je over na moet denken. (dus mocht iemand me gezien hebben sorry daarvoor maar had geen zin om buikpijn te krijgen voor het ophouden) :p Voorheen hadden we een bestelwagentje en standaard een emmer met vuiliszak en kattengrid in de laadruimte wat natuurlijk wel een hele prettige luxe is voor waneer je vast komt te staan, geen toilet in de buurt is te vinden is of op de bouw wanneer de DIXY te smerig was om je behoefte te doen.
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Besloten om ook een setje samen te stellen voor in m'n werkbus, eigenlijk stom :oops: dat ik dat nog niet gedaan hebt, rij ongeveer 100.000 km per jaar met deze bus en het enige wat ik bij me hebt is m'n EDC/lunchpakketkoelbox.

Ga er gelijk aan beginnen.
 
Bovenaan