Dit is dan het grotere broertje zou nog beter zijn :
www.bol.com/nl/nl/p/sangean-mmr-99-dab-midnight-black-fm-dab-noodradio/9300000113250669/?
@JJ&A
Maar als je dit leest dan bekruip je het gevoel dat is ook weer bedenkelijk.
Radio loopt vast, start niet meer op...
25 november 2025Heeft dit artikel gekocht
Peter123412341234
Geschreven bij:
Sangean MMR-99 DAB Draagbaar Digitaal Blauw
Korte levensduur voor zo'n duur apparaat...
Eerst had ik een goed gevoel bij deze radio, prima ontvangst, zelfs DAB+ binnenshuis. Verlichting, powerbank enz werkte goed. Tot er problemen optraden bij het snel wisselen van radiozenders. Toen liep de radio vast, bevroren als het ware. Toetsen reageren niet meer. Enige oplossing was d.m.v. de verlichting aan te zetten de batterij laten leeglopen, maar dat duurde 2 dagen. Dit herhaalde zich nog vaker. Maar nu reageert niks meer. Terug gezonden voor reparatie, maar ik verwacht een nieuwe, lijkt me elektronica probleem.
Nu heb ik dus geen noodradio, waar je wel altijd op zou moeten vertrouwen. Jammer..
-------------------------------------------
Robuust apparaat
7 december 202470+ jaarUtrechtHeeft dit artikel
gekochtStavast
Kwaliteit
Slechte handleiding
Erg technische instelling
Zodra je het apparaat uit de doos haalt merk je het al: zwaar en degelijk. Direct de slingerhandel geprobeerd. Die draait soepel en geeft niet de impressie snel de geest te geven. Hoe het zit met de lampen en opladen begreep ik snel, maar dan.... de handleiding (een gevouwen vel in diverse talen) is nauwelijks te lezen. Gelukkig op het internet een handzame gevonden. Die hielp mij door de instellingen, maar eerlijk gezegd, het vergt wel wat studie om erachter te komen hoe alles werkt. Het geluid is fantastisch en via bluetooth klinkt ook de muziek van mijn Samsung telefoon uitstekend.
Ik ga hem als gewone radio gebruiken, en koop daarvoor een transformator, want elke keer de ingebouwde liteon-batterij opladen doet het toch verzwakken, denk ik.
@JJ&A
Mijn vrouw zou een radiootje veel gaan gebruiken, maar als je dit dan weer leest, Oei weet niet hoe zij dat zou vinden :
mooi, maar veel te ingewikkeld
16 augustus 2024Heeft dit artikel
gekochtflippies1
Mooi maar veel te ingewikkeld. Bij nood heb je maar een of twee zenders nodig, nationaal en/of internationaal. That's it. Dan ga je niet uitgebreid de onleesbare en uitgebreide gebruiksaanwijzing doornemen.