• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat stoort er zo op mijn draadloze Ip cam ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vera

Gast
Laatst bewerkt:
en weg issie, door de niet kunnen lezen zeikerds
 

Arie

Diehard Prepper
Ik zou eens kijken naar adapters van telefoon's of media box spelers spel computers iets in die hoek.
lijkt mij vervuiling van het lichtnet
 
V

Vera

Gast
Ik had al "last" van een storing op geluid door een bakkie.

En dat heb/had ik allemaal al gehad, kan het niet wezen en werkt ook niet.
Het gaat ook op de vreemdste momenten aan en uit.
 

Richard434

Prepper goeroe
Is het misschien de koelkast/vriezer of cv die aan of uit schakelt?
Het klinkt namelijk alsof er een vervuiling op het net zit, dat met je ip-camera interfereert.

Zijn er misschien apparaten vervangen of verplaatst voor deze storing ontstond?
 

AWOL

Prepper goeroe
Ik vind het altijd zo grappig, en dit gebeurd overal op internet, dat iemand om hulp vraagt en minimale info geeft over wat al gedaan, uitgesloten en getest is. Vervolgens krijg je een groep mensen die proberen te helpen die dan te horen krijgen "al gedaan, dat werkt niet enz." Ik begrijp dat nooit zo want het is een verspilling van ieders tijd terwijl dergelijke info al in de opening opgenomen had kunnen en moeten zijn. Geen persoonlijk aanval op jou hoor @Vera maar ik zie het keer op keer en zo heb ik vanochtend veel tijd verspilt aan iemand (op een ander forum) die om technische hulp vroeg. Ben je voor iemand aan het googelen, schrijft lappen tekst om iemand te helpen en dan reageert iemand met "yeah I tried all that already, didn't solve it". En meestal wordt je niet eens bedankt voor de moeite ook. Nou ja, einde rant, carry on ;)
 

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een storing veroorzaak door een niet goed ontstoorde adapter. heb je toevallig led-verlichting in de buurt van de ip cam?
Dit is een puls wat vaak voorkomt bij oa led-strips. De adapters die bij die led-strips zitten zijn niet ontstoord en ook de besturingsunit van de led-strip kan de storing veroorzaken.

De oorzaak is op te sporen door één voor één alle stekkers uit het stopcontact te trekken en kijken wanneer de storing stopt. Heb je alles uitgeschakeld en dan nog steeds storing, dan zou ik eens bij de buurman vragen of hij soms recent (dus vanaf dat de storing optrad) nieuwe apparaten heeft gekocht/aangesloten.
Overigens is in dat laatste geval er weinig aan te doen tenzij de buurman zo vriendelijk is om je behulpzaam te zijn.

Eventueel zou je kunnen proberen om een feriet-filter aan de kabels van je ip-cam te bevestigen.
http://www.allekabels.nl/0/204/1017509/ferriet-ontstoringsfilter-voor-kabels-tot-10mm.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan