• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat zijn betrouwbare zilver/goud handelaren in BE/DE

Grenstone

Elementary prepper
Mag online zijn maar het liefst gewoon ergens dat je zelf even langs kan gaan. Het zou helemaal ideaal zijn als het anoniem was.
 

Grenstone

Elementary prepper
Bedankt voor de snelle reacties (en uiteraard voor de sites), heeft iemand toevallig ervaring met goud999.com ? Ik zit namelijk de laatste dagen met een aantal zilver handelaren te praten/bellen en die schrokken toen ik de prijs verschil noemde. (en weet iemand waarom thesilvermountain met zijn marges omhoog schiet als je naar grotere aantallen dan 25 kijkt?
 
J

jobs

Gast
eurogold.be
heubach in D
anlagegold24 in D

zie gold.de voor de prijzen
 

Adri

Prepper
Amsterdam gold kan je het gewoon ophalen na afspraak,is makkelijk als je zo weinig mogelijk geld op de bank wilt hebben als ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wettelijke regelgeving:
Mogelijkheden voor een anonieme aankoop
Bij een ''Balie Verkoop'' die u contant wenst te betalen gelden een aantal regel:

1. Anoniem goud kopen
U kunt anoniem goud kopen tot € 10.000,- per transactie per periode.

2. Anoniem zilver kopen
U kunt anoniem zilver kopen tot € 15.000,- per transactie per periode.

3. Anoniem goud en zilver kopen
U kunt een combinatie van goud en zilver aankopen. Het totaal bedrag mag dan niet hoger zijn dan € 15.000,- per transactie per periode, waarbij het totaal bedrag aan goud niet hoger mag zijn dan € 10.000,-.

[MOD]Deze wettelijke regelgeving geldt voor elk verkooppunt[MOD]
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
F

forumlid 1447

Gast
Wettelijke regelgeving:
Mogelijkheden voor een anonieme aankoop
Bij een ''Balie Verkoop'' die u contant wenst te betalen gelden een aantal regel:

1. Anoniem goud kopen
U kunt anoniem goud kopen tot € 10.000,- per transactie per periode.

2. Anoniem zilver kopen
U kunt anoniem zilver kopen tot € 15.000,- per transactie per periode.

3. Anoniem goud en zilver kopen
U kunt een combinatie van goud en zilver aankopen. Het totaal bedrag mag dan niet hoger zijn dan € 15.000,- per transactie per periode, waarbij het totaal bedrag aan goud niet hoger mag zijn dan € 10.000,-.

[MOD]Deze wettelijke regelgeving geldt voor elk verkooppunt[MOD]

Per periode, dus je moet je legitimeren en dus registratie, tot minstens, einde periode
 

AWOL

Prepper goeroe
Per periode, dus je moet je legitimeren en dus registratie, tot minstens, einde periode

Ik heb mij bij een aankoop nog nooit hoeven legitimeren, dwz, ik betaalde wel via de bank dus indirect heb ik dat wel gedaan.

Oh BE en DE, excuus. had ik even niet in de gaten, ik heb alleen ervaring met NL.
 
F

forumlid 1447

Gast
Ervaring, je moet melden wie je bent, maar ze beweren dat het naar een maand of 3 weer verwijderd wordt uit het archief.
Dit wordt zeer streng beveiligd opgeslagen.
(Als er geld nodig is komen ze het halen)
Dit is in het kader van het witwassen, zeggen ze dan.
Heb het dus maar 1X gedaan, daarna nooit meer.
Als de regering (België/Nederland) iets beschermd vanwege privacy, dan wordt het vaak publiek geheim.
 
D

Deleted member 101

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
"Het is niet alles goud wat er blinkt" (spreekwoord)

Dat hadden we nooit verwacht;
(Nu effe een korte inhoudsbeschrijving voordat den lezer de link opent).

The Royal Canadian Mint is investigating how a sealed, "pure gold" wafer with proper mint stampings has emerged as a fake. According to the Canadian press, the one-ounce gold piece, which was supposed to be 99.99% pure, was purchased by an Ottawa jeweller on Oct. 18 at a Royal Bank of Canada branch, which HAS documentation showing they received it DIRECTLY from the Mint
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]

Ik heb geen goud, dus ik ben niet de sigaar;)
 
Bovenaan