• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb recent voor het eerst Jassen ( Mantels ) ingeruild op iets .
Dom ? Weet ik niet . Het sprak mij wel aan .
Waren uit erfenis van Steenrijke Broer van de man en de beste man had er geen functie voor .
1 van de jassen die ik zelf niet aantrek omtrent lengte van het model heb ik al aangeboden op het grote MP .
Gewoon uit nieuwschierigheid wat het zou doen .

Alle twee de jassen ( Mantels ) zijn van Wol .
DE Originele Jas van het welbekende Auto merk Jaguar is van 100% Cashmere .
Speciaal gemaakt door een van de Top mode ontwerpers . Was een gift voor een vaste klant .
De andere jas is een Loden Frey 1842 Wollen jas 80 % wol / Polyamide .
Speciaal geweven en geborsteld wol .
DE Jaguar jas zit in een prijsklasse van 2000 ,00 Euro en de LodenFrey 1842 in een Prijsklasse van Destijds heel veel gulden Haha en was gekocht bij Kleermakerij J. van Aarnhem in Drieberghe- Rijsehburg .
Wie ziet er in zoiets een functie . Wol heeft voordelen . Helaas ben ik niet het type om zo'n lang model te dragen .
Maar Nood veranderd persoonlijke voorkeuren .

Heeft het Meerwaarde in een BUG OUT met de BOB ( Bug Out Bag ) systeem ?

Bewaren of wegsturen dit toch best mooie spul voor toch ook weer een andere Groep Mensen .
De Groene staat mij nog wel aan omdat deze Mantel wat korter is en Mooi GROEN .
Ik vind het een moeilijke keuze daar ik niet graag Goede Non Defensie kleding wil verkopen .
Mijn Vrouw heeft zoiets van WAT MOT JE ERMEE :( ?

Misschien iets voor een Grey Man situatie :rolleyes:
En dit met een mooie joekel van een Lowe Alpine Saracen OD op de rug :fluit:
Tja wat heet dan nog Grey Man met lange Mantel en mooie Hoed .

maxresdefault.jpg



20161213_151803.jpg 20161213_151900.jpg 20161213_151814.jpg 20161213_151836.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's van De Jaguar 100% Cashmere Mantel . Hele jas is voorzien van Jaguar Logo's .
De voering zit er vol mee .
Ik zie mijzelf op dit moment niet lopen met zoiets in Combo met een Grote rugzak .
Jas zit heel fijn en is lekker licht ! Dat mag gezegd worden . Het is ook zeer zacht Wol .
Was vergeten dat Label voorzien is van Duitse Tekst .
Dus bij Burberry lijkt mij onwaarschijnlijk . Dan had er een Label met Engelse Tekst in gezeten .


20161210_114128.jpg 20161210_114248.jpg 20161210_114444.jpg 20161210_114434.jpg 20161210_114456.jpg
 
F

frans81

Gast
Van de Jaguar jas is niets te vinden op het WWW daar dit een speciaal gemaakte is en niet in een Winkel te koop .
Van de Lodenfrey ben ik zojuist nog dit tegengekomen . Deze is iets langer en heeft Twee grote zakken minder dan de mijne . Verder bijna identiek tot op de labels ( Is bij mijn jas doormidden gescheurd )
Ook zitten er hele andere knopen op . Bij die van mij zijn het dikke pepernoten met ribbel .
Waarschijnlijk is mijn jas al tamelijk oud .

http://www.ebay.com/itm/Mens-Wool-C...490057?hash=item1ebdb0a809:g:M10AAOSwECZUpfDw
 
Bovenaan