• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Zibro Grill mogelijkheden

F

frans81

Gast
Ook deze Zibro Grill komt van de Carboot . 5 euro .
Enigste wat er niet bij zat waren de opleg schalen .
Maar daar was de prijs naar haha .
Het enigste waar ik mogelijkheden in zag was de gasfleshouder met koppelingen en regelaar .
Mooie kleine 250 ml smalle flesjes voor het Gas .
Welke mogeijkheden zien jullie omtrent gasbushoudertje met de koppeling en ander type brandertje ?? Eventueel slang montage ?

15009226450001386400850.jpg 15009226632541349072634.jpg 15009226880161508100894.jpg 1500922706493493335281.jpg 15009227496901515371472.jpg
 

Ray

SHTF Expert
Als er op de drukregelaar 30mBar staat, kun je eender welk camping gastoestelletje erop laten draaien.
Is dat trouwens dezelfde maat gasbus als die bij de Action?
 
F

frans81

Gast
Als er op de drukregelaar 30mBar staat, kun je eender welk camping gastoestelletje erop laten draaien.
Is dat trouwens dezelfde maat gasbus als die bij de Action?

Ik weet het echt niet !
Zou zomaar kunnen .
 
F

frans81

Gast
Zoals men op de foto ziet zit er een losse koperen slangthule bij zodat men die Zibro grill ook op andere wel vulbare flessen kon gebruiken .
Waarschijnlijk hebben de verkopers dit ook gedaan .
 

Ray

SHTF Expert
Zoals men op de foto ziet zit er een losse koperen slangthule bij zodat men die Zibro grill ook op andere wel vulbare flessen kon gebruiken .
Waarschijnlijk hebben de verkopers dit ook gedaan .
Waarschijnlijk omdat zo'n busje gas met Zibro naam erop vreselijk duur zijn.
 
F

frans81

Gast
Waarschijnlijk omdat zo'n busje gas met Zibro naam erop vreselijk duur zijn.

Ik verwacht niet dat ze nog verkrijgbaar zijn haha .
Alles met Kwaliteits Merknaam er op vermeld is $$$$$$ haha.
 

Ray

SHTF Expert
Ik verwacht niet dat ze nog verkrijgbaar zijn haha .
Alles met Kwaliteits Merknaam er op vermeld is $$$$$$ haha.
Daarom kun je maar beter niet te goed op de hoogte zijn van al die merknamen. Scheelt je een hoop centen. :p
Gewoon een product beoordelen voor wat het is.
 
F

frans81

Gast
Daarom kun je maar beter niet te goed op de hoogte zijn van al die merknamen. Scheelt je een hoop centen. :p
Gewoon een product beoordelen voor wat het is.

Of je hebt geduld totdat dat ene ding met die $$$$ Merknaam goedkoop op jou pad komt .
Tenminste als je persee dat exacte model wil en het in de $$$$ winkel te duur is :eek::)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Niels

Mankinds only hope
Gaaf! Dit vind ik leuk he :).
Je zou met een drukmeter de druk kunnen meten.
Ik kan dat voor je doen, maar zo dicht in de buurt woon ik ook weer niet.
Elke servicemnteur die CV kelels afstelt heeft een meter in de bus die dat kan meten.
Als her 30 mBar is kan je heb zo'n beetje gebruiken voor elke campingsabrander die Propaan of Butaan of een mengsel verstookt, of een koelbox, enz.
Voor je CV ketel in principe niet*.
 

Flos

SHTF Expert
Kool ding. Dat zou ik ook gekocht hebben moest ik dit zien staan. En zeker voor die prijs.
 
F

frans81

Gast
@frans81, op dat camperforum staat dat er ook een waterrecervoir bij zit ?
Pourqoi ?

Dat teservoir zit er niet zozeer los bij maar is geïntegreerd rondom het brandergedeelte .
Dit als zijnde een goot rondom . De pootjes van rooster staan in die watergoot .

1500993240529609106416.jpg 15009932611751338242500.jpg

Zie foto
 
Bovenaan