Tweede golf Covid-2

Discussie in 'Preppen en Survival Algemeen' gestart door wildemossel, 21 juni 2020.

1. mrsjones

mrsjones Senior Prepper

Ik bereid mij voor op een tweede herfst winter binnen. Wij gaan weinig met mensen om en gebruiken geen openbare vervoer. Er is altijd genoeg eten voor 12/18 maanden . Ik ga wel een paar spullen kopen voor meer huis entertainment maar weet nog niet wat. Een projector en een jacuzzi dachten wij aan.

EVAQ8, Popeye en zonnebrood vinden dit leuk.
  2. petroman

petroman SHTF Expert

Beter een groot "TV" scherm dan een projector. Projectors zijn kwetsbaar, lenzen/lampen, en zijn qua resolutie snel achterhaalt.
    Jacuzzi: remember 1999, Bovenkarspel.

Mijn woning heeft qua leeftijd te veel kieren voor een goed balans ventilatiesysteem maar ik werk er wel aan.
    Dat in combinatie met een filter of nano filters, waardoor je binnenklimaat verbeterd en virus en stofvrij blijft, lijkt mij een goede oplossing voor al dan niet verplicht binnen zitten.

Fitness aparaten als je niet naar buiten wil/kan.
    Denk aan : corona kilo's.

2 Jaar eten opslaan maar geen verse schone lucht lijkt mij geen goede prep.
    En met dezelfde gedachte schoon eigen water.

Laatst bewerkt: 27 juni 2020
    zonnebrood vindt dit leuk.
  3. mrsjones

mrsjones Senior Prepper

Ik denk niet dat wij dan non stop echt binnen zitten. Maar de mogelijkheid om de meeste gangbare plekken waar mensen bij elkaar samen komen te vermijden is al heel wat.
    Bij COVID-19 is enige afstand houden het meest effectief .
    We hebben ook meerdere water toegang, de ramen kunnen hier open en wij hebben airco.
    Een waterrower en een cross trainer.
    Zo lang er geen full lock down komt blijf ik iedere dag een paar uren in het bos.

EVAQ8 vindt dit leuk.