• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen supermarkt

Jannes

Prepper goeroe
Verder zijn ook dit prepper-waardige hamsteraanbiedingen van deze week ;)

De Wasa heb ik niet gehaald. Het gaat dit jaar nog over datum. Volgens mij bij onze winkel in september. Maar als je het nu standaard elke dag eet, is het fijn om een goede voorraad te hebben.
De rest, potten groente, zakken soep en yumyum is gehaald. De kinderen hebben alweer wat yumyum op...;)

De tandpasta van de Elmex, die wij altijd hebben, is ook 1+1. Dus daar hebben we nu ook wel ruim een jaarvoorraad, zo niet 2 jaar genoeg aan.
 

Roel

Mankinds only hope
Ik vraag me wel eens af hoe lang je tandpasta kunt bewaren tot het helemaal ingedroogd is of juist helemaal waterig is geworden.
Ik heb geen idee hoe het spul zich op termijn kan gaan gedragen. En misschien is het wel niet aan veroudering onderhevig.
Wij gebruiken inmiddels tandpasta dat al zeker 6 jaar oud is en merken er niets bijzonders aan...
 

Vempain

Prepper goeroe
Wij hebben nog wat theramed 2 in 1 tandpasta van ongeveer 7 jaar oud en daar valt nog prima mee te poetsen.
link: https://www.tandartsplein.nl/theramed-tandpasta-2-in-1-original-75-ml
Het is wel wat meer aan de droge kant als dat het in het begin was maar met een vochtige tandenborstel nog steeds prima te doen.
Nu is deze natuurlijk altijd al wat meer vloeibaar als de reguliere tandpasta dus wellicht dat het met tubes tandpasta weer net even anders werkt.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Jan Linders

3 Halen , 1 Betalen

12 heb ik er gehaald

Vandaag wou mijn Vrouw niet zelfgemaakte Unox Snert uit de aanbieding met Verse Pannekoeken ;)

Toch maar even gedaan voor haar .

20190110_191722.jpg

15471367794683930190802676756418.jpg
 

prepper

Prepper
Ik weet niet of het er goedkoper is, maar de action heeft nu nieuw in het assortiment de blikken maaltijdsoep van Stuik, voor 1,49
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Ja het is bij de Action iets goedkoper dan in de supermarkt. Maar meestal wacht ik met blikken soep kopen tot er een aanbieding is, zoals 1 + 1 gratis of 1€ per blik.
 

Jannes

Prepper goeroe
77F4E9A7-1C54-4AA3-9404-8B14BC7E85F7.jpeg

Voedseldroger van de Aldi. Geen idee of het een goede is, maar om te proberen kun je voor €40,- niet echt een miskoop doen lijkt me. Hij heeft meer functies dan mijn espressions ep5600. ;)


28BCEF4B-BEDB-4049-A352-37851A51DDEF.jpeg

Blikken soep bij de Aldi. Van 30 aug t/m 1 sep.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
MR Noodles, €0.20,-
Bij de action.
3 smaken: kip, rund, groente.
Gezien het gewicht 65 gram / afmeting per pakje / cal. waarde, prijs en houdbaarheid.
Top prrrep spul.

Ook rauw te eten, normaal gebruik: gekookt water toevoegen en het zakje met kruidjes even wachten en klaar.
 

Bijlagen

  • 20190913_130041.jpg
    20190913_130041.jpg
    51.1 KB · Weergaven: 23

Ray

SHTF Expert
Oh zo makkelijk en snel spul @joepmeloen, ik zoek nog steeds een variant die niet stijf staat van de E621 (mononatriumglutamaat, in de VS MSG genoemd), want daar kan ik niet zo goed tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lai

Ray

SHTF Expert
@joepmeloen Als ik zo snel kijk is dat alleen de pasta zonder smaak?
Raar spul eigenlijk, als er bijna geen calorieën in zitten. Ideaal voor iemand die wil afvallen, maar ik wil juist een makkelijke snelle hap met energie erin. :)
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Je kan kiezen tussen pasta, noodles en nog een aantal andere dingen.

Shiritaki noedels hebben geen E-nummers voor zover ik weet, die zijn dus wel heel laag in calorieën maar wel gezonder dan de nornale Noodles :).
 

Jannes

Prepper goeroe
Je kan kiezen tussen pasta, noodles en nog een aantal andere dingen.

Shiritaki noedels hebben geen E-nummers voor zover ik weet, die zijn dus wel heel laag in calorieën maar wel gezonder dan de nornale Noodles :).

Je suggereert dat E-nummers zorgen voor calorieën. Volgens mij klopt dat niet.

Ik zou zelf geen producten preppen die laag zijn in calorieën, tenzij ze echt superlekker zijn.
 

Ray

SHTF Expert
@Jannes, ik ben degene die de E621 graag mijdt, daar begon de vraag mee, waar Joepmeloen op antwoordde. De bamisoepjes zijn hier in onmin geraakt en een alternatief zonder E621 nog niet gevonden.

Maar ik zoek dus idd iets met calorieen, liefst zoveel mogelijk en het gemak en prijs van zo'n bamisoepje. Losse noedels kopen kan ook en dat wat geschikt bouillonpoeder toevoegen, wat vet en evt. chilipeper. Maar ja, dat maakte de standaard bamisoepjes zo verrekte makkelijk, alles in 1 pakje. :)
 
Bovenaan