• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen supermarkt

J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
https://www.aldi-nord.de/angebote/m...les-nachtsichtgeraet-nvb-60-2599.article.html






opt.1250w.png


Dieser Artikel ist möglicherweise nicht mehr verfügbar.

Maginon Optics Digitales Nachtsichtgerät NVB 60
Infrarottechnologie für Beobachtungen unter Nachtbedingungen; bis zu 6 Std. Nachtbeobachtungen möglich; regenwassergeschützt

89.99***
Stück
img.1490948320467.png

Update,,,,, even wat op geschoond na tip van Petroman, dank je wel.:thnx:
 

Niels

Mankinds only hope
@J.J Ik snap geen reet van die site hoe dat allemaal werkt, maar bij mij staat die niet bij 14.4 maar bij "Multimedia" zonder datum.
Misschien zie ik dat verkeerd hoor, dat kan, maar niet dat iedereen straks voor niets naar Duitsland rijd :p.
 
J

J.J

Gast
Hoi @Niels
Wij zullen eerst voor jullie gaan kijken op zondag 15:5,,,, en als geven we dat door op Prepper-Shelter.nl/forum.
Het is waarschijnlijk een weekeind aanbieding,,,, misschien kan @dubbel0 er meer over vertellen, die gaat misschien vaker naar de Aldi in (DE).
 

dubbel0

Diehard Prepper
whahahaha ja, en ik maar het eerste plaatje pakken wat tevoorschijn kwam, ik zie mezelf echt niet als autoriteit vwb nachtkijkers.... dus waarom ik nou weer vernoemd word in dat soort berichten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Niveau vd aanbiedingen zakt wel net als de reviews...
 
J

J.J

Gast
@J.J Ik snap geen reet van die site hoe dat allemaal werkt, maar bij mij staat die niet bij 14.4 maar bij "Multimedia" zonder datum.
Misschien zie ik dat verkeerd hoor, dat kan, maar niet dat iedereen straks voor niets naar Duitsland rijd :p.
Hoi @Niels
Wij zullen eerst voor jullie gaan kijken op zondag 15:5,,,, en als geven we dat door op Prepper-Shelter.nl/forum.
Het is waarschijnlijk een weekeind aanbieding,,,, misschien kan @dubbel0 er meer over vertellen, die gaat misschien vaker naar de Aldi in (DE).
Beste @Niels
Het toestel is door ons gespot in het plaatsje Vries bij de Aldi een plaatsje tussen stad Groningen en Assen.
Dus allemaal naar de Aldi in Nederland.:thnx:
opt.1250w.png
 

Mayo

Last (wo)man standing
Vanaf donderdag 10-1-2019 bij de Lidl:
kaas.png

In de (papieren) folder staat een foto waarbij te zien is dat de kaas onder de verpakking ook nog een mooie waslaag heeft :thumbsup:
 

Erny

Last (wo)man standing
In de (papieren) folder staat een foto waarbij te zien is dat de kaas onder de verpakking ook nog een mooie waslaag heeft
Oh... das mooi. Die kaaswascoating is soms moeilijk verkrijgbaar in kleinere hoeveelheden dus bewaren en dan aan een amateur kaasmaker/maakster geven, die zijn er blij mee. :)
(Ik ken er wel enige mocht iemand wax over hebben, de wax van de babybell kaasjes is ook herbruikbaar trouwens)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Mayo

Last (wo)man standing
Oh... das mooi. Die kaaswascoating is soms moeilijk verkrijgbaar in kleinere hoeveelheden dus bewaren en dan aan een amateur kaasmaker/maakster geven, die zijn er blij mee. :)
(Ik ken er wel enige mocht iemand wax over hebben, de wax van de babybell kaasjes is ook herbruikbaar trouwens)

Hi @Erny
ik heb zelf begin vorig jaar 1,2 kg kaaswax gekocht bij:
https://www.agrar-fachversand.com/H...atings/KAESEWACHS-rot-als-Block-ca.1-0-1-5-kg
Bevalt heel goed en is niet duur :thumbsup:

Zie ook het draadje: https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/kaaswax-kopen.3697/#post-73512 ;)
 

Erny

Last (wo)man standing
Ja, degene die de wax zocht heeft het uiteindelijk ook uit Duitsland laten komen.
Ben zelf nog niet toe aan het zelf kaasmaken maar het kriebelt wel. Nu een beetje aan het uitkijken of er ergens in de buurt geschikte melk te verkrijgen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Jannes

Prepper goeroe
Er zijn momenteel de zogenaamde hamsterweken bij de AH. Oa potten groenten van hak, 1+1 gratis.
Ook de pringles zijn 1+1 gratis. Ja, chips is voor velen geen prep-artikel, maar als ik chips zie die ruim een jaar houdbaar is, dan ga ik die preppen....:p
 

Mayo

Last (wo)man standing
Ook de pringles zijn 1+1 gratis. Ja, chips is voor velen geen prep-artikel, maar als ik chips zie die ruim een jaar houdbaar is, dan ga ik die preppen....:p

Chips, koekjes of snoep zijn ook belangrijk om te preppen als je er de ruimte en het geld voor hebt :thumbsup:
In tijden van stress is het juist heel goed om jezelf af en toe te kunnen verwennen met iets lekkers :)
 

Mayo

Last (wo)man standing
Er zijn momenteel de zogenaamde hamsterweken bij de AH. Oa potten groenten van hak, 1+1 gratis.

Hou wel in de gaten dat de voedingswaarde van bv sperziebonen en worteltjes veel minder is dan bv witte bonen in tomatensaus of doperwtjes.
Dit betekent dat je van de sperziebonen meer zult moeten eten om dezelfde hoeveelheid kcal (en dus 'brandstof') binnen te krijgen.
Zelf heb ik daar dus de portiegrootte in mn overzicht op aangepast :eek:

Verder zijn ook dit prepper-waardige hamsteraanbiedingen van deze week ;)
wasa.png hak.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny
Bovenaan