• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Amerikanen voorspellen: dit gebeurt er bij aanval uit Moskou op Nederlandse haven

F

frans81

Gast
Hee @frans81 , niet zo somber, er zijn er best die deugen. Die maken het leven leuk en de moeite waard, en zijn er in slechter tijden vast ook.
Ik ben optimist en zie ook de positieve kanten. Veel nodig hebben wij niet om gelukkig te leven, en mindere tijden dwingt
het ikke-ikke-ikke vast terug en de mensen dichter bij elkaar. Ik houd de hoop, dat de publieke opinie eindelijk eens een verstandige wordt, en een eind maakt aan veel van de huidige onzin. Die wal zal toch zeker het schip wel keren...
Was 2022 het jaar van het fatalisme, dan is 2023 toch wel het jaar van de hoop! ;)

Hoohooohoho

Ik zie het niet zo triest in he

En natuurlijk zijn er die deugen in het moment of erna. Maar er zijn er ook altijd weer die niet deugen. Het gaat op en af. Vele oorlogen hebben dat al bewezen haha. Vele overlevenden ook telkens weer. Maar ook de vele doden.. onnodige doden ook.
Zo bewijzen goed en kwaad eenieder hun sterke kant.

Balans is waar het om gaat.

En die is nog ver te zoek.
Ik blijf realistisch en ben echt niet negatief.
Maar ik weet zeker dat we in de komende jaren het realisme nog echt niet graag in de ogen willen kijken.
Maar we moeten er wel doorheen en het ermee doen.
Er zijn er die opgeven en die doorgaan. Het ikke ikke gaat ook omhoog en omlaag in situaties waarin dat vanzelf ontstaat.
Of ik de ellende nog ga meemaken dat betwijfel ik.
Weet ik wel zeker van niet. Dus stukken tekst in eerdere reactie waren impulsief en een beetje nog uit vechtlust.
Nee ze doen maar waar ze goed in zijn. Ik ga het bekijken vanuit een ander perspectief zogauw de tijd.
 

petroman

SHTF Expert
Als ik in Putins vieze schoenen zou staan zou ik zeker opdracht geven om een keitje of 2 tussen een wissel te leggen ergens in Polen.
Lijkt mij toch makkelijker dan ergens diep onder water een pijpleiding opblazen.
 

RockyFlats

Ruttaan
Laatst bewerkt:
Als ik in Putins vieze schoenen zou staan zou ik zeker opdracht geven om een keitje of 2 tussen een wissel te leggen ergens in Polen.
Lijkt mij toch makkelijker dan ergens diep onder water een pijpleiding opblazen.
@petroman , waarom zouden jij of Lizz Truss' opvolger in hemelsnaam in Poetin's schoenen gaan staan, en waarom moeten ze dan per se vies zijn?

Met onze haven als overslagplaats voor het oorlogstuig, en afgaand op het bericht, lijkt een tweede "false-flag" operatie eerder in de haven te verwachten aangekondigd. Zoiets moet natuurlijk wel voldoende impact hebben, en dan doen rokende kades het vast beter dan een kei op de rails.
 
Bovenaan