• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

amfibievoertuig

Harry Nack

Last (wo)man standing
En wat kost een boot met deze afmetingen en luxe?
Dat zal niet veel schelen denk ik.

Wij hebben hooguit een creditcardje voor je online aankopen of op vakantie.

Yankees hebben 8-9 verschillende creditcards met torenhoge limieten. Het hele land leeft daar op de pof.

Dus een speelgoedje van 30-40.000$ wordt zo gekocht. En als ze dan na een jaar aan de grond zitten, verkopen ze de boel weer voor de helft.

Een kennis van mij gaat elk jaar op vakantie aan de Cote d' Azur met zijn werkbus en grote trailer. Daar komen mensen met veel pingping en die kopen dit soort speeltjes. Als er na een jaar of twee een nieuw model op de markt komt, dan gaat het oude speeltje eruit. Hij koopt die voor een prikkie op en verkoopt ze weer in Nederland.
 

homerun

Diehard Prepper
Persoonlijk lijkt mij een amfibie voertuig niet geheel geschikt voor een Nederlandse prepper. Omdat het wel erg veel opvalt. Ik denk dat je beter af bent met een normale auto, Scooter, fiets, boot of te voet.
 
V

Verwijderd lid 482

Gast
Ben benieuwd hoe je de slootkant op komt, het damwand langs het kanaal, of gewoon de muur van de gracht. hoewel je ook gelijk je parkeerprobleem hebt opgelost.(mits je uit het raam klimt)
 

Alberto

Senior Prepper
Heb je voor zo'n amphicruiser een vaarbrevet nodig? of is een rijbewijs voldoende?
Niet dat dat bij een shtf van belang is, maar tijdens normale tijden bedoel ik.
 
Bovenaan