• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Artikel telegraaf noemt dit forum.

laatste alinea van dat artikel...
Wie iets degelijkers wil dan een met vermolmde taken en zeil afgedekte kuil moet aan het beton. Op Preppers-Shelter.nl geeft een ervaren overlever een gids: van geschikte betonsoorten tot luchtverversing met fietspompen. ’Voor minder dan vijfduizend euro heb je al een bunker die je weken in leven houdt.’ Er is ook een Noord-Franse firma die kant-en-klare schuilkelders aanlegt. Dat kan voor een kostprijs van 15.000 euro. ’Niet veel voor het verschil tussen leven en dood’, vindt oprichter Karl Copmans.

Top dat ze ons forum ook noemen!

laatste alinea van dat artikel...

Top dat ze ons forum ook noemen!
@phtvs, ik vind niets gerelateerds met de fietspompen of vijfduizend Euro van de post die volgens hen op onze site zou staan. Bestaat dat wel?

Of is het een natte droom van een redacteur geweest of is Henk van der Meijden uit het graf opgestaan en weer bij de Televaag gaan werken, vraag ik mij dan af?

Ik bedoel maar, om nu als nuchtere prepper geassocieerd te worden met een forum van verwoede bunkerbouwers die door fietspompen ademen...?😉

Laatst bewerkt:
maar verder dan dat komt mijn fietspomp niet.

tot luchtverversing met fietspompen.

verwoede bunkerbouwers die door fietspompen ademen...?

Wat ik met mijn autistisch brein denk is dat de reporter een lui persoon is en dat hij diverse artikelen met elkaar heeft gemixt en alles door ChatGpt heeft gehaald. En er vervolgens een artikel van heeft gemaakt.
En dat het mis is gegaan op dit stuk info:
1749141743998.png
Oftewel de noodstroomvoorziening die aanwezig is/was in dit soort bunkers om in geval van een stroomstoring niet zonder zuurstof te komen zitten.

Zou ik het raadsel mogelijk hebben opgelost? En zo ja, krijg ik hiervoor dan een stikker van de meester ?

Terug
Bovenaan