• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Beveiligingsupdates Windows 7 en Windows 8.1 stopt op 10 januari 2023!!

phtvs

Sysop
Admin

Beveiligingsupdates Windows 7 stopt op 10 januari 2023!!​

Microsoft stopt per 10 januari 2023 met het uitgebreide beveiligingsprogramma voor Windows 7 SP1 en Windows 7 Professional Edition for Embedded Systems.
https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/end-of-support

Stap dus zo spoedig mogelijk over naar minimaal windows 10 of indien mogelijk windows 11 als je nog van oudere versies van windows gebruik maakt.

Ik heb nog steeds updates op mijn Windows 7 x64 apparaten. Ik moet ze wel handmatig installeren. Echter in oktober dit jaar gaat het dan echt stoppen. Dan stoppen ook de laatste extended security updates voor Windows Server 2008 R2 (Die met onderstaande tool op Windows 7 x64 te installeren zijn)

https://forums.mydigitallife.net/th...-extended-security-updates-eligibility.80606/

Hoi beste @joepmeloen

Als de oude toestellen in ere wilt houden kan je misschien overstappen daar een andere besturing dan Windows, er zijn genoeg leden die daar ervaring mee hebben.
Heb je in de loop van de jaren de toestellen ook verrijkt met betere en snellere hardware???

Ja het zal natuurlijk een hele verandering zijn maar dat krijg je ook als je een nieuw toestel koopt met Windows 11.

Wel een back-up maken van al je gegevens, en email adressen, alles wat van waarde is, ook de online gegevens zoals, "Windows Onedrive"

Ja man het zal wel een hele overschakeling voor je zijn, ik kan ondanks dat ik heeeeel oud ben gelukkig mee gegaan in de ontwikkelingen, maar heb nog steeds geen ideale zelf startende USB daar ben ik dan wel weer hulp bij nodig,
want daar komt weer het Engels schrijven weer om de hoek kijken.🫨

Groet,
JJ&A.

Wat is de idealen besturing systeem voor nieuw en oude toestellen om niet langer door Windows gedwongen te worden om nieuwe toestellen aan te schaffen, want hoelang trekken wij ouderen de veranderingen nog jaren, misschien nu overstappen, er aan wennen en zo door te gaan.

Maar voor iedereen is het handiger om van de vervelende Windows af te komen, want vanaf jongs moet je maar steeds weer mee gaan in de ontwikkelingen er zijn veel meer interessante dingen.

Ha maar ik moet zeggen dat ik wel steeds geniet van al wat nieuw is.
Heb al een paar jaren tablets, kort geleden ook een smartphone aan geschaft en dat gaat allemaal prima.
Had je niet gedacht hé @martin :D:thumbup:

Terug
Bovenaan