• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Cannabis olie (medicinale DHC)

J

J.J

Gast
Ik heb voor mij vrouw eindelijk twee flesjes cbd olie 100 ml jacob hooy gekocht ondanks dat ze last krijgt van bij verschijnselen moet ze toch maar even door zetten.
Binnen een half uur hoofdpijn, opgeblazen gezicht en een beetje rood gezicht.
Hopelijk valt er wat af van de tal van klachten en zeer slecht slapen, ook vannacht ondanks de drie keer twee druppels toch weer vannacht slecht geslapen.

Er zit trouwens een groot verschil tussen de inhoud van de twee flesjes, de ene is dun en doorschijnend, en de ander is lobbig en heel donker.

Kan de schildklier medicatie ook verstoord raken door de olie, ze gebruikt het medicijn Euthyrox.
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
@J.J er is heel wat rommel op de markt, sommige flesjes bevatten nauwelijks cbd. Ik denk dat jouw vrouw eerder een cbd/thc variant kan gebruiken, maar een heel zuivere. Dan dat eens proberen.

Ik weet alleen niet waar je dat in Nederland kunt krijgen. Ik ken hier een vrouw die het maakt biologisch, duurt 8dgn het proces , heel zuiver honing achtig maar kost wel 50€ zo'n flesje. Ze heeft veel klanten over de hele wereld die er baat bij hebben.

Uiteindelijk blijft het een natuurproduct dus zelf maakbaar al kan de medicijnen maffia dan niets aan je verdienen.
 

Lai

Prepper goeroe
Ik ben geen fan van jacob hooy producten. Te weinig cbd naar mijn mening voor een flinke prijs.
Polder cannabis olie heeft vele varianten. Die zou je ook eens kunnen benaderen met welke variant je vrouw geholpen kan worden.

@J.J een van mijn honden gebruikt ook schildklier medicijn, Thyroxanil S en we (dierenarts en ik) zijn er achter gekomen dat er wel effect is. Mijn hond gebruikt sinds de cannabisolie de helft minder Thyroxanil S. Je zou jullie apotheek eens kunnen vragen of de arts die het medicijn voorgeschreven heeft.
 
J

J.J

Gast
Ik ben geen fan van jacob hooy producten. Te weinig cbd naar mijn mening voor een flinke prijs.
Polder cannabis olie heeft vele varianten. Die zou je ook eens kunnen benaderen met welke variant je vrouw geholpen kan worden.

@J.J een van mijn honden gebruikt ook schildklier medicijn, Thyroxanil S en we (dierenarts en ik) zijn er achter gekomen dat er wel effect is. Mijn hond gebruikt sinds de cannabisolie de helft minder Thyroxanil S. Je zou jullie apotheek eens kunnen vragen of de arts die het medicijn voorgeschreven heeft.
Beste @Lai bedankt voor je reactie, het heeft wel mijn belangstelling.
Is de schildkier Thyroxanil S ook geschikt voor mensen en is het net zo goed en langdurig te verkrijgen als Euthyrox en ook en andere landen, het is eigenlijk een medicatie waar je niet zomaar van de één op de ander over gaat.
 

Lai

Prepper goeroe
@J.J het schijnt wel het zelfde te zijn, maar het fijne weet ik er niet van.
Mijn hond zit er nu al 4 jaar aan met om de 6 maanden bloedonderzoek hoe hoog het schildklierhormoon is. Van die 4 jaar zit ze nu 1,5 jaar ook aan de cannabisolie 1 druppel per dag. Sinds 1,5 jaar heeft ze dus nog maar de helft van de dosis schildklier medicatie nodig.
Ik kon het (bij emigratie naar zweden) per jaar inkopen bij de huidige dierenarts. In zweden schijnt het 4x zo duur te zijn. Ik koop het nu per doosje van 100 stuks in en heb voor 100 dagen medicatie voor haar. Als ik nog een 20 over heb komt er al een nieuw doosje. Ik betaal per 100 pillen € 19,-
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
D

Deleted member 101

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb voor mij vrouw eindelijk twee flesjes cbd olie 100 ml jacob hooy gekocht ondanks dat ze last krijgt van bij verschijnselen moet ze toch maar even door zetten.
Binnen een half uur hoofdpijn, opgeblazen gezicht en een beetje rood gezicht.
Hopelijk valt er wat af van de tal van klachten en zeer slecht slapen, ook vannacht ondanks de drie keer twee druppels toch weer vannacht slecht geslapen.

Er zit trouwens een groot verschil tussen de inhoud van de twee flesjes, de ene is dun en doorschijnend, en de ander is lobbig en heel donker.

Kan de schildklier medicatie ook verstoord raken door de olie, ze gebruikt het medicijn Euthyrox.

Omdat ieder mens anders reageert op CBD is het gezien de bijwerkingen beter om terug te gaan naar 3 X 1 druppel. Dus geen 2 druppels per keer. Ook een week overslaan en dan met een schone lei beginnen is ook een optie.
De CBD die je hebt is erg licht en kan eigenlijk niets mis gaan.
De CBD heeft ook een ontgiftende werking, dus blijf vooral genoeg water drinken. Misschien moet haar lichaam ook wennen aan de olie,

Ik heb aan 2 mensen met slaapproblemen THC 20% geadviseerd en slapen er prima op zonder bij werkingen. 2 druppels voor de nacht.
Als je meer wilt weten over gerichte vragen wat betreft de schildklier in combinatie met de medicatie voor schildklier en CBD olie kan ik je wel in contact brengen met een ervaringsdeskundige (via facebook besloten groep).

Je kunt wel veel vinden op deze link, echter de schildklier werking is niet vermeld in combinatie met de CBD olie
https://www.cbdcbgplein.nl/
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
J

J.J

Gast
Omdat ieder mens anders reageert op CBD is het gezien de bijwerkingen beter om terug te gaan naar 3 X 1 druppel. Dus geen 2 druppels per keer. Ook een week overslaan en dan met een schone lei beginnen is ook een optie.
De CBD die je hebt is erg licht en kan eigenlijk niets mis gaan.
De CBD heeft ook een ontgiftende werking, dus blijf vooral genoeg water drinken. Misschien moet haar lichaam ook wennen aan de olie,

Ik heb aan 2 mensen met slaapproblemen THC 20% geadviseerd en slapen er prima op zonder bij werkingen. 2 druppels voor de nacht.
Als je meer wilt weten over gerichte vragen wat betreft de schildklier in combinatie met de medicatie voor schildklier en CBD olie kan ik je wel in contact brengen met een ervaringsdeskundige (via facebook besloten groep).

Je kunt wel veel vinden op deze link, echter de schildklier werking is niet vermeld in combinatie met de CBD olie
https://www.cbdcbgplein.nl/
Bedankt @Tom mijn maatje heeft mij ook gevraagd wat te lezen op te zoeken wat betreft de CBD olie, dus bij deze zal ik haar dat laten lezen, ook andere stukjes die door anderen zijn aan gehaald over de oliën.
 

Vempain

Prepper goeroe
We zijn sinds begin mei in aanraking gekomen met CBD-olie en zijn verbluft voor de resultaten.
Sommige hebben misschien de wonden op het been van @JamHard gezien en is nu na ongeveer een maand aanzienlijk verbeterd.
De dikke plakken dode huid zijn een stuk minder en er begint weer haar te groeien op de plek.
Hier gaan we dus nog even door met het smeren op de huid om deze hopelijk nog een stuk meer te genezen.
In het begin de CBD-olie van 2,75% van jacob hooy gebruikt maar hij heeft toch betere resultaten met de CBD-olie van de kruitvat of trekpleister omdat die meer van de stengels wordt gemaakt en niet zo zeer van de bladeren en bloemen.
(Extra voordeel is dat de prijs ook nog eens voor de helft is als dat de flesjes van jacob hooy kosten)
Hier werkt het erg goed voor wondgenezing dus zeker blij dat we het konden proberen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook bij andere helpt maar is zeker het proberen waard.
 

martin

Mankinds only hope
Bedankt voor de informatie, is de CBD olie verslavend of niet?

Je hebt een lichamelijke een geestelijke vorm van verslaving.
Lichamelijke verslaving is bij CBD uitgesloten. Geestelijke verslaving is altijd mogelijk maar redelijk uitzonderlijk en in mijn ogen verwaarloosbaar.
Bij cannabis(THC) heb je te maken met een mogelijkheid op zowel lichamelijke als geestelijke verslaving.

Zijn sigaretten verslavend?

De stoffen in sigaretten zijn extreem (lichamelijk) verslavend. Is ongeveer vergelijkbaar met de verslavende werking van cocaine/heroine. Een bijkomend probleem is dat het ritueel van roken het extra lastig maakt om te stoppen. Je maakt je zelf wijs dat je een sigaret "verdient" hebt. En je associeert het met een rustmoment.

Omdat dit soort zaken bij het nemen van een paar druppels CBD olie niet aanwezig zijn is dus die geestelijke verslaving verwaarloosbaar.
 

Ray

SHTF Expert
Elk middel wat je neemt en je rustiger maakt is geestelijk verslavend. Ook van CBD olie gebruikers hoor je maar al te vaak dat ze niet meer zonder kunnen. Dan blijft de onrust, val je niet meer in slaap en ga je hunkeren naar je druppeltjes.

Zelf wandel ik een uurtje voordat ik het bed in duik. Als ik dat oversla lig ik lang te woelen. Zelfs zo'n gewoonte is dus 'verslavend' al noemen we het dan meestal een 'gewoonte', het effect is hetzelfde.
 

JJ&A

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Elk middel wat je neemt en je rustiger maakt is geestelijk verslavend. Ook van CBD olie gebruikers hoor je maar al te vaak dat ze niet meer zonder kunnen. Dan blijft de onrust, val je niet meer in slaap en ga je hunkeren naar je druppeltjes.

Zelf wandel ik een uurtje voordat ik het bed in duik. Als ik dat oversla lig ik lang te woelen. Zelfs zo'n gewoonte is dus 'verslavend' al noemen we het dan meestal een 'gewoonte', het effect is hetzelfde.

Dat heb ik ook al een tijdje, slaap ik ook slecht, iets eten hielp dat om weer verder te slapen, maar dat werkt ook niet meer alleen in neem dan wat druppels CBD olie en kan dan meestal weer verder slapen, terwijl de olie misschien niet meer werkt, want het is al over datum 16-04-2019 misschien is ook wel een vorm van Placebo dus denken ik dat het helpt.
 

shameken

Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad tegenwoordig lastig om echt een goede en zuivere cbd te vinden. Je hebt heel wat goedkope troep op de markt, of juist leveranciers die claimen dat ze ‘zuivere’ cbd verkopen tegen torenhoge prijzen. Ik ben van plan om deze week een cbd olie te bestellen op aanraden van een kennis. Bij de laatste olie die ik probeerde kreeg ik ook last van hevige verschijnselen. Ik heb het toen wel nog een week aangekeken, maar daarna was ik er echt klaar mee. Hopelijk heb ik met mijn nieuwe bestelling meer geluk.
 

JJ&A

Diehard Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi @shameken

Welkom op het forum, we zien vast nog wel in de voorstel topic meer over je.
 
Bovenaan