F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag toch maar even tijdens het alleen zijn 
de drie M90 tevoorschijn gehaald .
Vannacht heb ik eindelijk eens een een KLU m90 geslapen . De Wind flap aan binnenzijde achter de rits is een stuk dunner dan bij de KL versie . Voor de rest een net zo zware slaapzak .
Man man wat een weldaad voor een ruime ligger/ draaier .
Ik voelde mij vrij
. Ik kon rustig op mijn zij gaan liggen met 1 been opgetrokken 
En ik had nog ruimte . Althans het voelde niet opgesloten .
Ik kon eigenlijk zo gaan liggen ( Klein verschil ) met hoe ik in bed lig .
De bovenzijde is met koord bij elkaar te trekken zodat de zak zich enigzins om hoofd en schouders sluit ( zie foto 5 )
DE KLU is ook een heel stuk langer en gevoelsmatig iets breder .
85 cm en geen 90/95 zo als omschreven wordt bij sommige Dump zaken .
Ja als ik hem helemaal plat duw dan . Maar dat is niet de bedoeling .
Bij deze KLU is de Velcro niet uit flinke stroken zoals bij de LMB lichtgewicht uitvoering , maar stukjes van 7 cm die plaatselijk vast gezet worden . Tevens vind ik deze vorm van veel prettiger daar ik veel last van mijn Artrose in duim gewrichten heb . Drukkers vast zetten kost mij moeite en pijn .
Ik verdeel even de foto's daar ik er maar 5 kan uploaden per bericht .

Vannacht heb ik eindelijk eens een een KLU m90 geslapen . De Wind flap aan binnenzijde achter de rits is een stuk dunner dan bij de KL versie . Voor de rest een net zo zware slaapzak .
Man man wat een weldaad voor een ruime ligger/ draaier .
Ik voelde mij vrij
En ik had nog ruimte . Althans het voelde niet opgesloten .
Ik kon eigenlijk zo gaan liggen ( Klein verschil ) met hoe ik in bed lig .
De bovenzijde is met koord bij elkaar te trekken zodat de zak zich enigzins om hoofd en schouders sluit ( zie foto 5 )
DE KLU is ook een heel stuk langer en gevoelsmatig iets breder .
85 cm en geen 90/95 zo als omschreven wordt bij sommige Dump zaken .
Ja als ik hem helemaal plat duw dan . Maar dat is niet de bedoeling .
Bij deze KLU is de Velcro niet uit flinke stroken zoals bij de LMB lichtgewicht uitvoering , maar stukjes van 7 cm die plaatselijk vast gezet worden . Tevens vind ik deze vorm van veel prettiger daar ik veel last van mijn Artrose in duim gewrichten heb . Drukkers vast zetten kost mij moeite en pijn .
Ik verdeel even de foto's daar ik er maar 5 kan uploaden per bericht .