• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Defensief materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goodi

Prepper
Wat hebben jullie ter beschikking voor persoonlijke beveiliging en misschien voor jacht?
Enige goede optie, vind ik zelf, is een kruisboog.
Maar daar ken ik weinig van, dus tips welkom.
Hoeveel LBS heb je zeker nodig om iets wat pijl met kracht te kunnen wegschieten?
En tot welke afstand zijn deze spullen trefzeker?

[MOD]Bewerkt in verband met forumregels[MOD]
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Enige goede optie, vind ik zelf, is een kruisboog.
Maar daar ken ik weinig van, dus tips welkom.
Hoeveel LBS heb je zeker nodig om iets wat pijl met kracht te kunnen wegschieten?
En tot welke afstand zijn deze spullen trefzeker?
Word lid van een club, dan leer je het materiaal kennen, doe je praktijkervaring op en je kan je kennis bijwerken.
 

Flos

SHTF Expert
Ik vind dat onderwerp hier op het forum nogal gevoelig. Voor je het weet heb je jou neus voorbij gepraat over dingen die op het forum verboden zijn.
 

markske

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Lees de forumregels zou ik zeggen. Er zijn andere fora waar je met zulke vragen beter terecht kan. Google helpt ook...

En verder denk ik dat je als je je basiskennis van een forum moet halen over zulks, je niet de beste manier daarvoor kiest.
Beetje zoals bij een bakker naar kaas vragen. Sommigen hebben dat, maar de meeste houden zich bij bakkersproducten :D

Verder, kom eens naar een SC, dan zien we je in het echt (weten we iets beter wat voor vlees we in de kuip hebben) en zal je over delicate onderwerpen,
misschien wel wat info loskrijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan