F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een mooie bijna in nieuwstaat Eberlestock Operator Pack G4 binnen in 1000D Cordura. Een laatste type / uitvoering dus zeer recent aangekochte rugzak . Uitgebracht in 2018 en nu nog in verkoop. Dat verklaard de staat waarin . Verkoper omschreef als 2 keer minimaal gebruikt .
Er is een model Operator in Ripstop 500D cordura ( zie link 3 Noorloos ) . Lichter in gewicht door dunner stof versterkt met Ripstop. Het bekende ruitmotief .
Helaas ben ik bang dat al dat lichter uitgevoerde spul op lange termijn toch het gaat verliezen van de zwaarder 1000D uitgevoerde versies.
De 1000D cordura zijn ook duurder lijkt het als ik de prijzen zo bekijk her en der.
Dit is een rugzak waar ik al heel lang op zit te wachten ! Al jaren . Waarom ?
Ten eerste de prijs , ten tweede , nauwelijks in deze staat aangeboden , ten derde, überhaupt zeldzaam in NL.
Dit is zo'n oerdegelijk spul en zo goed doordacht dat het meerdere doelen kan dienen . Mooie is ook het intex II Frame dat voor extra stabilisatie zorgt en de rugzak mede door dit frame rechtop blijft staan .
Zie link met info . Ik heb deze link gekozen omdat daar genoeg onderbouwing in staat .
Bij Noorloos kost het lichtere ripstop 500d corduroy model 449€ .
Deze heeft ook een verstelbaar in hoogte topvak .
Nsn 8465-01-571-0495 .
En mooi in Coyote kleurtje .
Geen woodland , geen NFP ,geen Zwart .
Ik zat toevallig op mp en zag dat ding nogsteeds staan . Al maanden voor 250 € . Begreep er niets van dat ie nog niet weg was .
Heb toen een belachelijk bod uitgebracht en 1 dag later werd dat oké bevonden .
In deze tas zitten zoveel opberg opties verwerkt dat je er alle kanten mee op kan .
+- 77 liter inhoud . Maar dit kan men verkleinen door speciaal aangebrachte straps .
Omgerekend iets meer dan 4.5 Kg eigen gewicht .
Link 2 inhoudende een youtube filmpje met uitgebreide visuele info . Mits je de taal verstaat nog wat extra onderbouwing .
Deze hierin getoonde Rugzak is echter nog zonder INTEX II Frame .
https://www.norsegear.com/eberlestock-operator-pack.html
https://www.noorloos-se.com/NL/producten/rugzakken/4029/Eberlestock-G4-Operator-Sniperpack.html

Er is een model Operator in Ripstop 500D cordura ( zie link 3 Noorloos ) . Lichter in gewicht door dunner stof versterkt met Ripstop. Het bekende ruitmotief .
Helaas ben ik bang dat al dat lichter uitgevoerde spul op lange termijn toch het gaat verliezen van de zwaarder 1000D uitgevoerde versies.
De 1000D cordura zijn ook duurder lijkt het als ik de prijzen zo bekijk her en der.
Dit is een rugzak waar ik al heel lang op zit te wachten ! Al jaren . Waarom ?
Ten eerste de prijs , ten tweede , nauwelijks in deze staat aangeboden , ten derde, überhaupt zeldzaam in NL.
Dit is zo'n oerdegelijk spul en zo goed doordacht dat het meerdere doelen kan dienen . Mooie is ook het intex II Frame dat voor extra stabilisatie zorgt en de rugzak mede door dit frame rechtop blijft staan .
Zie link met info . Ik heb deze link gekozen omdat daar genoeg onderbouwing in staat .
Bij Noorloos kost het lichtere ripstop 500d corduroy model 449€ .
Deze heeft ook een verstelbaar in hoogte topvak .
Nsn 8465-01-571-0495 .
En mooi in Coyote kleurtje .
Geen woodland , geen NFP ,geen Zwart .
Ik zat toevallig op mp en zag dat ding nogsteeds staan . Al maanden voor 250 € . Begreep er niets van dat ie nog niet weg was .
Heb toen een belachelijk bod uitgebracht en 1 dag later werd dat oké bevonden .
In deze tas zitten zoveel opberg opties verwerkt dat je er alle kanten mee op kan .
+- 77 liter inhoud . Maar dit kan men verkleinen door speciaal aangebrachte straps .
Omgerekend iets meer dan 4.5 Kg eigen gewicht .
Link 2 inhoudende een youtube filmpje met uitgebreide visuele info . Mits je de taal verstaat nog wat extra onderbouwing .
Deze hierin getoonde Rugzak is echter nog zonder INTEX II Frame .
https://www.norsegear.com/eberlestock-operator-pack.html
https://www.noorloos-se.com/NL/producten/rugzakken/4029/Eberlestock-G4-Operator-Sniperpack.html