• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
Dank je @Pjotr Prep

Oké als dat zo is, dan denk ik daar niet meer aan, maar zou het zelf ook kunnen plaatsen, met mijn VW T3 reparatie achtergrond.

Gekocht 17-12-2025
Nog een auto‑laadkabel gekocht (€39,95) voor onze stroomkrachtpatser.

Handig om de EcoFlow DELTA Pro 3 (4 kWh) ook in het T5‑campertje bij te laden.
Je geeft verwarrende antwoorden !
Een accu laadkabel bij dit soort vermogens is geldweggooierij. Net als een extra accu en een extra zonnepaneel en een zwaardere dynamo.
Gebruik dat ding eerst eens, ga dan na wat je mist of aangepast wilt hebben.

Gratis eindejaars tip: koop een hondje bij de action, monteer daar je accu op zodat je dat ding makkelijk kan verplaatsen. Want het heeft geen handige wieltjes zoals de 5,12kWh Marstek Venus E v2. :fluit::thumbup::wave::oops:

Laatst bewerkt door een moderator:
Oei we hebben een probleem nu komt het prepper.nl shop met het verhaal dat de extra batterij niet meer met de korting kan terwijl we het wel besteld hebben op het moment van de korting, er stonden ook geen voorwaarden bij zoals: zolang de voorraad strekt.

We gebruiken het toestel dagelijks en blijkt dat we te kort komen aan energie, met de extra batterij hebben we twee maal de opslag.

De gedachten van het terug doen komt nu boven, heel heel jammer dit zou de mooiste aanschaf zijn die we in jaren hebben gedaan.

[mod]post aangepast. de Prepshop kan zich hier niet verdedigen. Los het probleem met de shop op via email of nog beter, bel ze gewoon even[/mod]

Je mag een product altijd retourneren als het niet is wat belooft werd. Als je vasthoud aan de combinatie met extra accu dan heb je een punt.
Is natuurlijk wel afhankelijk van hoe lang je de accu al hebt.
Wat de beste optie is moeten jullie zelf bepalen. Hier alles melden lijkt mij niet de juiste aanvliegroute. Dat kan de prepshop weer als tegenargument gebruiken: los het eerst op en meld dan eventuele resultaten.
Als de aanbieding er nog steeds staat > screendump maken als bewijs. Dit argument ook gebruiken omdat niemand de voorraad kan inzien.
Er staat dat ie niet on line op voorraad is. Dus wel in de winkel ??

Als allerlaatste optie kan je ook contact opnemen met ecoflow en melden dat je een uitdaging hebt met een dozenschuiver, zonder de naam te noemen, en dan vragen of die bewering korting>voorraad klopt.

@JJ&A

Heel erg vervelend dit allemaal. Dat dit jullie uitgerekend moet overkomen.

Neem de raad van Petroman ter harte. En van de andere leden die je advies gaven.

Vergeet ook raadgevingen op het andere forum niet.

Ik ga het toch zeggen. Naïviteit en eigengereidheid gaan niet goed samen. Sorry.

O beste @phtvs dat is al uitstekend opgelost, de actie is al voorbij, maar ze sturen een accu die een kras heeft voor de korting prijs en nog €200,- er af voor de kras, dat gaan we natuurlijk doen.
Het aangeschafte toestel word al goed gebruikt, het is een geweldig apparaat prachtig mooi en doet het voortreffelijk, dit hadden we beslist niet verwacht.
Ook het laadkabeltje voor de camper hebben we er gratis bij gekregen, dacht eerst dat ik mij vergist had en betaalde het gewoon, maar kreeg daar op de reactie, ik had je belooft het er gratis bij te doen, dus ook nog een stuk eerlijkheid, dat is nog eens een bedrijf waar je graag mee in zee gaat.

Ik snap niets meer van je aankopen noch hoe je dat ding nu gaat laden. Aangezien je geen 230V accucellen er in hebt zitten heb je 2x verlies.
230V > celspanning > 230V

Nog een auto‑laadkabel gekocht (€39,95) voor onze stroomkrachtpatser.

Handig om de EcoFlow DELTA Pro 3 (4 kWh) ook in het T5‑campertje bij te laden.
Misschien komt er nog een zwaardere dynamo bij, zodat het laden sneller gaat.

Ik begrijp het niet helemaal.

Het is hopelijk wel duidelijk dat het opladen van die Ecoflow energie zal kosten?
En dat de energie die je erin moet stoppen altijd meer zal zijn dan hetgeen je eruit zal krijgen?
(wet behoud van energie)

Er is met de omzetting redelijk wat verlies (laten we het op 10% afronden, in de winter zit je rond de 15, in de zomer rond de 5 %).
En stel dat je de Ecoflow gaat opladen via een accu-laadkabel, dan zal je auto/bus meer benzine verbruiken om dit voor elkaar te krijgen. De kosten van de benzine zullen een veelvoud zijn met de kosten die je er aan stroom zult in stoppen.

Stel dat brandstof geen probleem zou zijn, dan nog zou het efficiënter zijn om gebruik te maken van een aggregaat. En die uitlaatgassen zijn echt niet anders dan die van een auto/bus.

Wat in mijn ogen een slimmere stap zou kunnen zijn is om deze krachtcentrale op te laden met zonnepanelen (ja, zal nu niet echt lekker werken, maar in 8 van de 12 maanden ga je hier toch wel iets mee kunnen bereiken)

Uiteraard kunnen jullie afwegingen ander zijn. Stel dat je een stroomstoring zou willen doorstaan, dan moet je ervan uit gaan dat je dit ding voor 99% doelloos in de kast heb staan. Want (tot nu toe) zijn er niet veel stroomstoringen. En stel dat je dit ding wil gebruiken om in de camper een dag stroom te kunnen gebruiken, dan is het een prima device. Maar als hij leeg is, zul je hem wel weer moeten opladen.

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe jullie dit apparaat in de praktijk gebruiken. Is het voornamelijk om een stoorstoring te overbruggen?
Of wil je het gebruiken om mobiel stroom te kunnen gebruiken als jullie van met die VW Transporter er op uit trekken?

Laatst bewerkt:
Ik snap niets meer van je aankopen noch hoe je dat ding nu gaat laden. Aangezien je geen 230V accucellen er in hebt zitten heb je 2x verlies.
230V > celspanning > 230V
@petroman , van verlies is sprake bij iedere vorm van stroomopslag en bij elke omzetting tussen gelijkstroom en wisselstroom.
Wie verliezen wil voorkomen, tja, die zit volgens mij verliesvrij in het donker.

Laden van zijn powerstation kan hij vanuit het stopcontact, vanuit een generator zodra er eentje voorhanden is, vanuit een zonnepaneel en inderdaad ook via de 12V boordspanning van zijn bus. Dat laatste kan dan zonder dynamo-aanpassingen alleen met een relatief gering amperage, maar is evengoed een optie bij langere ritten en een gering eigen verbruik. Alle beetjes helpen immers.

@JJ&A koos ervoor om te starten en om vervolgens voor de voet weg eventuele resterende hobbels glad te strijken, en dat is ook een manier. Ik vermoed dat Jakob er wel iets bruikbaars van maakt👍

• Leuk
Waarderingen: JJ&A
Ik begrijp het niet helemaal.

Het is hopelijk wel duidelijk dat het opladen van die Ecoflow energie zal kosten?
En dat de energie die je erin moet stoppen altijd meer zal zijn dan hetgeen je eruit zal krijgen?
(wet behoud van energie)

Er is met de omzetting redelijk wat verlies (laten we het op 10% afronden, in de winter zit je rond de 15, in de zomer rond de 5 %).
En stel dat je de Ecoflow gaat opladen via een accu-laadkabel, dan zal je auto/bus meer benzine verbruiken om dit voor elkaar te krijgen. De kosten van de benzine zullen een veelvoud zijn met de kosten die je er aan stroom zult in stoppen.

Stel dat brandstof geen probleem zou zijn, dan nog zou het efficiënter zijn om gebruik te maken van een aggregaat. En die uitlaatgassen zijn echt niet anders dan die van een auto/bus.

Wat in mijn ogen een slimmere stap zou kunnen zijn is om deze krachtcentrale op te laden met zonnepanelen (ja, zal nu niet echt lekker werken, maar in 8 van de 12 maanden ga je hier toch wel iets mee kunnen bereiken)

Uiteraard kunnen jullie afwegingen ander zijn. Stel dat je een stroomstoring zou willen doorstaan, dan moet je ervan uit gaan dat je dit ding voor 99% doelloos in de kast heb staan. Want (tot nu toe) zijn er niet veel stroomstoringen. En stel dat je dit ding wil gebruiken om in de camper een dag stroom te kunnen gebruiken, dan is het een prima device. Maar als hij leeg is, zul je hem wel weer moeten opladen.

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe jullie dit apparaat in de praktijk gebruiken. Is het voornamelijk om een stoorstoring te overbruggen?
Of wil je het gebruiken om mobiel stroom te kunnen gebruiken als jullie van met die VW Transporter er op uit trekken?
@martin , zonder nu voor @JJ&A te willen antwoorden vermoed ik dat hij beide doelen nastreeft.

Zelf heb je uitgebreide ervaring met zonnepanelen, en jouw suggestie om vooral daarmee op te laden is zeker zinvol. Onderweg of op het balkon kan dat desnoods al via een uitklapbaar zonnepaneel, en wellicht kraait er (in de nood) geen haan naar, zodra Jakob thuis een paneel op het platte dak van het appartementencomplex zou leggen?

Een klein aggregaat zou voor onderweg inderdaad een mooie aanvulling zijn, zolang hij zoiets thuis niet kan draaien. Vooral de mogelijkheid om de accu dan voor tussentijdse energieopslag en distributie te benutten, verlengt enorm het uiteindelijke rendement van een liter benzine. Laden met een aggregaat op (bijna) vol vermogen is het efficiëntst, en omzettingsverliezen verbleken m.i. bij de winst om niet voortdurend een aggregaat te hoeven laten draaien.

• Leuk
Waarderingen: JJ&A
Laatst bewerkt:
@martin , zonder nu voor @JJ&A te willen antwoorden vermoed ik dat hij beide doelen nastreeft.

Zelf heb je uitgebreide ervaring met zonnepanelen, en jouw suggestie om vooral daarmee op te laden is zeker zinvol. Onderweg of op het balkon kan dat desnoods al via een uitklapbaar zonnepaneel, en wellicht kraait er (in de nood) geen haan naar, zodra Jakob thuis een paneel op het platte dak van het appartementencomplex zou leggen?

Een klein aggregaat zou voor onderweg inderdaad een mooie aanvulling zijn, zolang hij zoiets thuis niet kan draaien. Vooral de mogelijkheid om de accu dan voor tussentijdse energieopslag en distributie te benutten, verlengt enorm het uiteindelijke rendement van een liter benzine. Laden met een aggregaat op (bijna) vol vermogen is het efficiëntst, en omzettingsverliezen verbleken m.i. bij de winst om niet voortdurend een aggregaat te hoeven laten draaien.

Ha die @RockyFlats
Die heeft wel in de gaten dat deze mensen niet dom zijn, en aardig vindingrijk, en dat vrouwtje van hem houd ook altijd alles goed in de gaten zo rekent ze altijd alle boodschappen al tijdens het winkelen uit, en weet dan op de cent hoeveel ze bij de kassa's moet betalen, wij hebben door jaren heen geleerd om zelfs een periode met €80,- per maand (door omstandigheden) rond te komen en ook nog te kunnen rijden, met ons campertje, jaren hebben ook als extreem minima het hooft boven water zien te houden, toen zijn we ook antikraak via Ad Hoc in een ABN AMRO Bank terecht gekomen in Musselkanaal, want de huur van de woning waar we in zaten werd behoorlijk omhoog geschroefd want ze wilden de oorspronkelijke bewoners er uit hebben, dat lukte met aardig wat van de oudere bewoners haha maar ons kregen ze niet klein, met het gevolg dat ze kwamen met een oprot premie, waar wij nog blijer van werden, ons oude T3-campertje verkocht, en verder gegaan met onze T5-busje die reeds was omgebouwd tot camper.

Het busje hebben we kunnen aanschaffen en verbouwen door een erfenisje, want de laatste ouden van mij was overleden.

O in de bank hebben we ook dikke lol gehad, we speelden af en toe bank medewerker en wilden zaken doen haha wat een gein hebben we gehad, en als het weer buiten niet geschikt was om te betminnen dan deden we dat gewoon binnen, ook hadden we een cavia gekocht, ha wat een geinig beestje, we noemde het roosje, of pluisje, het had ook wat humor als we met een slablaadje om zijn bekje speelde ging zij er grappig mee om, maar helaas moest het toch weer weg ze hield ons uit de slaap en gaf nog wat geur af waar onze neus niet blij van werd, konden het weer terug brengen en kregen al het geld terug, haha in een klap rijk haha.

De bank was het schoonste pand aan de winkel staat als of het onze eigendom was.

Ja we hebben ondanks alles ontzettend lol veel lol in ons leven, en nog steeds groeit onze kameraadschap, wat unieke vormen heeft aangenomen, ondanks dat we al vele jaren in een totale een isolement zitten, zijn we geheel in elkaar verweven als een tweeling die het fantastisch met elkaar hebben.

In het T3-campertje misten we wel een huishoud accu, en omvormer voor 220 volt en een zonepaneeltje op het hefdakje en een paar opvouwbare.
Ja we bivakkeerden veel in het wagentje, hebben in zestien jaar er 8 Ton mee gereden en veel wild gekampeerd campings zijn niet rijk van ons geworden, wij vermaakten ons prima.

Nu met de aanschaf het de krachtpatser zijn we nog beter voorzien, en deze luitjes kunnen zich prima reden, zoals ze altijd hebben gedaan, ja mensen hebben heel wat gemist, want we bij best hele leuke mensen, die graag anderen helpen, maar de mens kent geen grenzen en maakten er vrijwel altijd misbruik van, de mensheid is ten opzichte van heel vroeger hard achter uitgegaan, dat noemen ze ***de verharding van de maatschappij***.

Vaak heb ik het kenbaar gemaakt, jullie hebben we anders mee gemaakt, en hebben ons leven nog waardevoller gemaakt, noemde jullie zelf onze prepper familie.

O nog even de krachtpatser, onder weg kunnen we ook gebruik maken van laadpalen, even op een camping is het toestel zo weer bijgeladen, dat gaat aardig snel met het toestel, een plak zonepaneeltje houd de stroom wat op pijl, 2 × 400W opvouwbaar zonnepaneel er bij die we buiten kunnen zetten, gaat het laden ook leuk, en ontzetten veel stroom gaan we toch niet gebruiken.

Haha en we kunnen ook nog wat geld bij verdien als laadpaal haha die @petroman zal wel denken dat heb je gedacht, en misschien is dat ook wel zo, maar ik heb niet geschreven om ander zijn vehikel, scootmobiel, fiets of wat dan ook te laten dat heb je mij niet zien schrijven, knipoog.

Haha laat deze mensen maar schuiven die kunnen zich uitsteken redden, en maken het beste van hun leven,
ja preppers zijn uniek.:SC::bbq::thnx:

O heel even dan nog, toen ik dakloos wat en nog niet bij mijn geliefde, wist ik leuk wat zak centjes bij te verdienen en af en toe gratis eten en drinken er bij, als handige bliksem maar wel altijd eerlijk.
Want ik had goed wat handgereedschap en slijp spullen in de auto, niet zichtbaar voor een ander, daar naast had ik wel briefadressen zodat mijn uitkering gewoon door kon gaan.

Met mij lief, kwam een keer bij de chinees langs daar hadden ze wat verf op de ramen gespoten, we mochten er gratis eten als ik het er netjes af kreeg, mijn vrouw mocht zolang binnen vertoeven ik naar de auto terug om was spullen op te halen binnen een mum van tijd had ik het er af en toen aanschuiven bij mijn lief, lekker eten en drinken.

Ik kan nog meer voorbeelden vertellen hoe het ging toen ik alleen dakloos was en zo aan wat geld en gratis eten kwam, haha maar laat het hier even bij.
04:35 23-12-2025.

Arme @JJ&A ,
vroeger konden ze gewoon met hun campertje naar Drenthe. Nu zijn ze prooi geworden voor fanatieke preppers die aggregaten, zonnepanelen en accubanken willen aansmeren.
Ze kunnen zelfs niet meer bewegen in hun campertje omdat er met brandstof gevulde jerrycans staan.
Sterkte @JJ&A met het nemen van beslissingen maar laat je niet gek maken door mensen/reclame die je van alles willen aansmeren.

Arme @JJ&A ,

Sterkte @JJ&A met het nemen van beslissingen maar laat je niet gek maken door mensen/reclame die je van alles willen aansmeren.

Ha die @petroman ik waardeer je betrokkenheid, maar we laten ons zeker niet gek, hoe vaak heb je van ons aankopen gezien op het forum, hoe vaak heb je het van een ander gezien, dus koop lustig zijn we zeker niet.
Ja toch wel gasfornuizen die ik danig had opgeknapt en weer voor een mooi prijsje verkocht.
Ja deze mensen zijn heel netjes met hun centjes om gegaan.

Zo hier laat ik het even bij anders verwaterd de boel.

Arme @JJ&A ,
vroeger konden ze gewoon met hun campertje naar Drenthe. Nu zijn ze prooi geworden voor fanatieke preppers die aggregaten, zonnepanelen en accubanken willen aansmeren.
Ze kunnen zelfs niet meer bewegen in hun campertje omdat er met brandstof gevulde jerrycans staan.
@petroman , wat een ander doet dat moet die zelf weten, maar ik bezat mij pas op de eerste kerstdag aan de Glühwein en hallucineer en fantaseer pas dan. Fijne kerstdagen iedereen!👍

O beste @phtvs dat is al uitstekend opgelost, de actie is al voorbij, maar ze sturen een accu die een kras heeft voor de korting prijs en nog €200,- er af voor de kras, dat gaan we natuurlijk doen.
Het aangeschafte toestel word al goed gebruikt, het is een geweldig apparaat prachtig mooi en doet het voortreffelijk, dit hadden we beslist niet verwacht.
Ook het laadkabeltje voor de camper hebben we er gratis bij gekregen, dacht eerst dat ik mij vergist had en betaalde het gewoon, maar kreeg daar op de reactie, ik had je belooft het er gratis bij te doen, dus ook nog een stuk eerlijkheid, dat is nog eens een bedrijf waar je graag mee in zee gaat.

Toch even schrikken van een dikke tegenvaller,

We hebben de bestel gegevens (rekening) gekregen blijkt dat we de bezorgkosten zelf moeten betalen €95,64

De normaal kost voor het toestel €2.499,- dat zouden we er zeker niet voor betaald hebben, dus moeten we de handen dichtknijpen, en blij zijn met de totale korting van de gehele bestelling €1.704,31, daar zit ook het gratis laadkabeltje 12 volt bij gerekend.

Schermafbeelding 2025-12-23 214022.png

Jullie zijn toch bij die zaak langs geweest @JJ&A
Is er toen niet gesproken over 'afhalen of opsturen"?!
Voor die € 95,75 had je het anders wellicht zelf kunnen ophalen...

Tja, en dan "verzendkosten €0"?!
Wat zijn koerierskosten dan anders dan verzendkosten?
Als er is afgesproken dat er gratis (geen verzendkosten) wordt geleverd, dan.kan men natuurlijk geen koerierskosten opvoeren.

Ik vind het een uiterst wazig gebeuren zo.
De verkoper had jullie moeten informeren over de kosten inclusief verzending, of had jullie in ieder geval moeten vertellen dat er verzendkosten bij zouden komen tenzij het wordt afgehaald.

Er staat in de advertentie van een vergelijkbaar artikel met een hoger gewicht "Gratis verzending vanaf €75" !!

Die koerierskosten lijken mij ook om die reden niet terecht, tenzij er nadrukkelijk anders is overeengekomen (?).

1000152277.png

Jullie zijn toch bij die zaak langs geweest @JJ&A
Is er toen niet gesproken over 'afhalen of opsturen"?!
Voor die € 95,75 had je het anders wellicht zelf kunnen ophalen...

Tja, en dan "verzendkosten €0"?!
Wat zijn koerierskosten dan anders dan verzendkosten?
Als er is afgesproken dat er gratis (geen verzendkosten) wordt geleverd, dan.kan men natuurlijk geen koerierskosten opvoeren.

Ik vind het een uiterst wazig gebeuren zo.
De verkoper had jullie moeten informeren over de kosten inclusief verzending, of had jullie in ieder geval moeten vertellen dat er verzendkosten bij zouden komen tenzij het wordt afgehaald.

Er staat in de advertentie van een vergelijkbaar artikel met een hoger gewicht "Gratis verzending vanaf €75" !!

Die koerierskosten lijken mij ook om die reden niet terecht, tenzij er nadrukkelijk anders is overeengekomen (?).

Bekijk bijlage 29796
Ja een idee om het zelf op te halen, we houden toch van rijden.
Dit stond nog onder het bericht:

PS: Schik niet van de verzendkosten, want die zijn in dit geval voor jouw rekening. Bezorging per koerier is pas gratis boven de 2490 euro.

Dus nooit we gaan er nooit iets onder de €2490,- kopen.
Na deze koop zijn we klaar met het bedrijf.
Heel goed @RockyFlats dat je mij er op attent hebt gemaakt.

Schermafbeelding 2025-12-24 003601.png

Laatst bewerkt:
Ja een idee om het zelf op te halen, we houden toch van rijden.
Dit stond nog onder het bericht:

PS: Schik niet van de verzendkosten, want die zijn in dit geval voor jouw rekening. Bezorging per koerier is pas gratis boven de 2490 euro.

Dus nooit we gaan er nooit iets onder de €2490,- kopen.
Na deze koop zijn we klaar met het bedrijf.
Heel goed @RockyFlats dat je mij er op attent hebt gemaakt.

Bekijk bijlage 29797
Vreemd dat men de koerier apart noemt... Vervoer boven de €75 gratis noemen ze op hun website. Heb je dan een speciale supersnelle koerierlevering in opdracht gegeven? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, en dan bedotten ze de boel...

Tja, "hele fijne feestdagen toegewenst"... Humor hebben ze er dan wel @!# 😭

Was het een internet-aankoop of een telefonische aankoop @JJ&A ?
In dat geval kan je het binnen 14 dagen herroepen!!!

Suggestie: Als het nog niet is verzonden of geleverd, herroep het dan meteen telefonisch en schriftelijk (ten minste per email) en weiger om het product in ontvangst te nemen zodra een koerier er mee zou komen opdagen; ze zullen het dan weer mee moeten nemen.

Zo, zou ik met zo'n kwestie omgaan denk ik. (Er is een kans dat er dan toch verzendkosten verschuldigd zijn, maar mij zou het dat in zo'n geval wel waard zijn denk ik). Voor dat geld vindt je m.i. elders ook 4 kWh...als je het al helemaal nodig hebt... Maar houden of niet, is natuurlijk jouw overweging.

https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-v...-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd

Op hun site lees ik nog:

Verzendkosten worden op basis van gewicht (en in sommige gevallen omvang) en afstand berekend. Woon je in Nederland, België of Duitsland, dan worden bestellingen van €75 of meer gratis verzonden.

Pakketten zwaarder dan ±35kg kunnen we vaak niet met PostNL versturen, daarvoor wordt vaak een koerier geregeld. De exacte bezorgkosten worden vanzelf berekend en afleveropties zijn heel overzichtelijk te zien voordat je de bestelling afrondt.

Tja, dan rest er dus de vraag of men jullie voorafgaand aan de aankoop over de bezorgkosten heeft geïnformeerd???!!!
Heeft men dat niet, dan is dat m.i. al reden om die koerierskosten te weigeren.

Vreemd dat men de koerier apart noemt... Vervoer boven de €75 gratis noemen ze op hun website. Heb je dan een speciale supersnelle koerierlevering in opdracht gegeven? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, en dan bedotten ze de boel...

Tja, "hele fijne feestdagen toegewenst"... Humor hebben ze er dan wel @!# 😭

Was het een internet-aankoop of een telefonische aankoop @JJ&A ?
In dat geval kan je het binnen 14 dagen herroepen!!!

Suggestie: Als het nog niet is verzonden of geleverd, herroep het dan meteen telefonisch en schriftelijk (ten minste per email) en weiger om het product in ontvangst te nemen zodra een koerier er mee zou komen opdagen; ze zullen het dan weer mee moeten nemen.

Zo, zou ik met zo'n kwestie omgaan denk ik. (Er is een kans dat er dan toch verzendkosten verschuldigd zijn, maar mij zou het dat in zo'n geval wel waard zijn denk ik). Voor dat geld vindt je m.i. elders ook 4 kWh...als je het al helemaal nodig hebt... Maar houden of niet, is natuurlijk jouw overweging.

https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-v...-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd

Op hun site lees ik nog:

Verzendkosten worden op basis van gewicht (en in sommige gevallen omvang) en afstand berekend. Woon je in Nederland, België of Duitsland, dan worden bestellingen van €75 of meer gratis verzonden.

Pakketten zwaarder dan ±35kg kunnen we vaak niet met PostNL versturen, daarvoor wordt vaak een koerier geregeld. De exacte bezorgkosten worden vanzelf berekend en afleveropties zijn heel overzichtelijk te zien voordat je de bestelling afrondt.

Tja, dan rest er dus de vraag of men jullie voorafgaand aan de aankoop over de bezorgkosten heeft geïnformeerd???!!!
Heeft men dat niet, dan is dat m.i. al reden om die koerierskosten te weigeren.

We hebben nog niets betaald,

Denk er toch sterk over om de stap te nemen en er vandaag heen te gaan, en het toestel mee te nemen, want de 4 kWh is toch wel krap, we hebben na een paar dagen testen gemerkt, 8 kWh daar heb je net iets meer aan, we houden gewoon van goede producten en kunnen ons dat nu met gemak veroorloven, maar we gaan er daar wel heel rustig over praten, dan is het mooi, om daar voor de deur te staan en het toestel, mee te nemen en te genieten van de reis, met voldoening.

Maar rond kijken of er meer van onze gading is daar loop ik nu even niet warm voor, want dit geeft mij niet echt een fijn gevoel.

Ja dan hebben we echt een mooie set, heel licht denkt mijn vrouw er ook al over, dat we de zonepanelen toch wel een goede aanvulling is op de toestellen.

Even weer niet goed geslapen.

Terug
Bovenaan