• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

DirtyDutchman

Senior Prepper
Gister heb ik een mazzeltje gehad! Voor 3 tientjes een Bundeswehr Einheitslaterne set op de kop getikt. Wat een fantastisch ding is dit zeg! Ik had er nog nooit van gehoord en heb ook geen idee of deze veel voorkomen, maar ik wilde hem toch aanraden als jullie er eens eentje tegen het lijf lopen. Het is een set met een lantaarn en verschillende manieren van verlichting. Er zit een kaarsenhouder bij, maar ook een lamp op carbid, eentje op petroleum en nog 3 wax lampjes als ik het goed begrijp. Erg leuke set dus!

IMG_6320.jpeg

IMG_6319.jpeg

IMG_6318.jpeg

Mooi @DirtyDutchman . Oerig, veel mogelijkheden, gebouwd toen dingen nog niet stuk konden, ontworpen voor SHTF situaties en ook nog eens militair!
Die set is nog wel te koop hier en daar zie ik, maar voor die kwaliteit gaat het dan richting €120 zo te zien.

Uitbreiden met een batterijhouder en LED zou ook geinig zijn. Zoveel mogelijk mogelijkheden om licht te brengen in de duisternis...👍

Terug
Bovenaan