• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ervaring met deze jas: Commando smock Rip stop ZWART

petroman

SHTF Expert
Ik vermoed dat ts @Murmeli alleen uit is op goedkoop inkoop, gezien zijn/haar twee posting.

Verder klopt het @joepmeloen verhaal niet.
Je kan gewoon een kvk inschrijving doen zonder verder gedoe. Geen idee hoe je aan de rest van je verhaal komt.

Ene we hebben een kvk nummer en geen gedoe dus: been there, seen it.;)
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Ik vermoed dat ts @Murmeli alleen uit is op goedkoop inkoop, gezien zijn/haar twee posting.

Verder klopt het @joepmeloen verhaal niet.
Je kan gewoon een kvk inschrijving doen zonder verder gedoe. Geen idee hoe je aan de rest van je verhaal komt.

Ene we hebben een kvk nummer en geen gedoe dus: been there, seen it.;)


Ik heb dit ook uit eigen ervaring.
Misschien verschilt dit per gemeente?
In mijn gemeente ongeacht je wel of geen besrijfspand hebt, betaal je voor afvalstoffen en riool heffing voor besrijfsvoering. 178,45,- pj. Ongeacht je wel of geen bedrijvigheid uitvoert en slechts geregistreerd staat.

Buma stemra en het repro recht kun je bezwaar maken / negeren. Maar dit is bij elkaar slechts 14,78 - pj

Dit was zo in 2014, is dit ondertussem veranderd?
 

petroman

SHTF Expert
hhhm , misschien dat het type bedrijf ook uitmaakt ?

Kan me weinig voorsteleln bij extra afvalstoffen heffing bij zelfstandig: accountant, adviseur, bso'er
 

joepmeloen

Prepper goeroe
hhhm , misschien dat het type bedrijf ook uitmaakt ?

Kan me weinig voorsteleln bij extra afvalstoffen heffing bij zelfstandig: accountant, adviseur, bso'er

Gewoon Eemmanszaak internet bedrijfje webdesign en zo. Nooit wat mee gedaan. Gewoon groothandel pasjes scoren.
 
D

DK88

Gast
Heb deze jas met bijhorende broek, hij is op zich best dun maar de stof is er wel erg stevig en heeft een bepaalde isolatie waarden. De jas en broek zijn alleen waterafstotend/dicht te maken met impregneer spray, het 14tal vakken je weet soms niet meer waar je iets gelaten hebt. Onder je oksel heb je ontluchtingsgaten zitten, die middels een rits geopend kunnen worden. Lekker als je even hebt moeten rennen om op adem te komen, ook de elleboog pads kunnen eruit gehaald worden. Al met al een prima jasje waar ik zeker nog steeds blij mee ben !
 
Bovenaan