• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Gasmaskers maar dan voor honden !

Beste allemaal.

Een vraag vanuit mijn schoonvader ! Hij is zelf vluchtkoffers aan het samenstellen. Nou hebben mijn vriendin en ik een hele lieve border collie. Waar hij overigens zelf ook erg verliefd op is. Nou heeft hij de vluchtkoffers bijna compleet, in zoverre je vluchtkoffers ooit compleet kan maken. Misschien kunnen jullie ons helpen aan een gasmasker voor een hond. Heb zelf gezien dat ze is WO1 en 2 gebruikt werden maar kan ze niet vinden. Alle hulp is welkom

Bij voorbaat dank !

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Bon giorno,

Persoonlijk maak ik gebruik van de hulp van google. Ongeveer 579.000 resultaten (0,73 seconden)
Dat is een zoekmachine die best veel bijhoudt en vind voor je: http://www.approvedgasmasks.com/pet-shield.htm
Google.com > gasmask dogs, waarschijnlijk werkt enkelvoud ook > dog

Succes !
En laat ons weten wat de resultaten zijn en of ze werken.
 
Bovenaan