• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Gedetailleerde Kaarten van Nederland

Ray

SHTF Expert
Bij mij is 'ie aan het downloader. 1,82Gb en heb gekozen voor de tragere browser download, in plaats van Megasync oid want dan moet je vast iets meer doen dan alleen op een knop drukken en gaan. :fluit: Over een half uurtje is dat binnen, volgens Mega, het werkt iig simpel, zonder accounts of andere toestanden. :)
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Dan moet je er windows opzetten en die Apple rommel eraf gooien :lol:

Zal je zeggen, ben nu 4 jaar op de Mac en ik heb nog nooit problemen gehad, met Windows continue.

Mac heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen, voor wat ik er mee doet, muziekproducties, video, downloaden en basic gebruik is het perfect, heb wel alleen maar officiële software, geen free en illegale shit.

Heb wel een MS Office pakket erop, dat werkt ook top op een Mac.
 

QuickFix

Diehard Prepper
Tja... mijn dichtgetimmerde Windows PC vind Mega ook niet leuk, zal wel komen omdat ze misschien gebruik maken van wazige scripts of flash oid? :confused:
 

phtvs

Sysop
Admin
Ik zal hem elders ook even uploaden omdat mega voor veel mensen een probleem blijkt.

momentje, link volgt zo......
 

Flos

SHTF Expert
Het rode kadertje gaat wel over de grens naar België. Maar als je afprint is het in belgie een sneeuw landschap :) Alles wit.
 

Recon1

Prepper
Voor als je eens een goed gedetailleerde kaart op schaal nodig hebt, en wil printen, klikkerdeklik:
http://scouting-weredi.nl/algemeen/kaarten

Je kunt naar jouw gewenste gebied gaan, en daarvan een kaartje afdrukken.
- Verschillende formaten printen
- Schaal 1:25.000 of 1:50.000
Heb er paar afgedrukt van mijn regio, of de route tijdens een wandeling, erg handig.


Wouw wat een topsite! Net gehele gebied 1:25000 tussen werk en huis uitgeprint op A3 bladen op de zaak. Ideaal voor mijn GHB!
 

Jan3591

Prepper
Ik was en ben nog steeds een liefhebber van OziExplorer. Die kabouterkaarten had ik ook maar tegenwoordig stelt het kadaster de kaarten gratis ter beschikking (terecht, betalen voor producten van de overheid betekent twee keren belasting betalen.) De meeste mensen zien er echter tegenop om die kaarten te kalibreren. Ik schreef daarvoor een python programma dat de Ozi .map files aanmaakt en de kaarten kalibreert op 9 punten. Daarnaast raad ik geïnteresseerden aan om niet het standaard "Dutch Grid te gebruiken". De .map files die ik genereer gebruikt een nauwkeuriger "Dutch Grid." Hierbij een plaatje van de RD-grid-lijnen die mijn implementatie van de kaarten laat zien. Mijn gridlijnen vallen precies over de RD-gridlijnen. :) Indien interesse in gekalibreerde kaarten mail even (ik kan ze niet online zetten want om jouw kalibraties te genereren moet ik de directory-structuur weten van de directory waar je je kaarten bewaart.) jan@pimpampet.net
 

Bijlagen

  • OLV.jpg
    OLV.jpg
    103.5 KB · Weergaven: 30
Bovenaan