• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Het rugzakken bos

manax

Prepper
Vandaag even rond gekeken in een grote tassen winkel en daar veel mogelijkheden gezien. Zelfs gewone onopvallende eastpack rugtas met compressiebanden. Dit ivm dat alles op zijn groots een inhoudt heeft van 42 liter. Dus je kan hem dan dagelijks gebruiken maar indien nodig heb je toch een boel ruimte.

Verder waren er wel nieuwe zaken waar ik nog nooit van gehoord had. Bv rugzakken met wieltjes. Maar dit leek me dus echt niet practisch.
 
F

frans81

Gast
Een paar jaar geleden was ik op een markt en zag dat er veel mensen bij een kraam stonden :thumbsup:

Ik keek tussen de menigte wat er op de grond uitgestald lag .
Al vlug zak ik blauw/ groen stof en een schouderband .
Met veel moeite kon ik het na wat gewroet te hebben bemachtigen ;)
Maar meteen kwam er een stem .
Meerdere die interesse hadden .
Dus het werd een mini opbod veiling.
Naderbekijken mocht ik niet meer .
Ik dacht dat het een Lowe Alpine was :thumbsup:
Ik bracht als vierde mijn bod uit en ging van de laatst geboden 7 euro meteen naar 25 euro;)
Stilte ;) Dan toch een getal 35 :(
Mijn ( er waren nog twee bieders ) laatste bod was 40.
En ja hoor ik mocht hem kopen .
Ik liep naar de koffie plek en bekeek het ding grondig .
Vraagtekens en dikke rimpels op mijn voorhoofd .
Wat later bleek dat het een complexe (met opberg vakken )
baby draagzak / rugzak was :(
Mijn vrouw moest er om lachen .
Mijn fetishisme liep een deuk op :)
 
F

frans81

Gast
was de waarde van de tas wel meer dan 40 euro dan? of heb je teveel voor betaald?

Dat is uiteindelijk allemaal goed gekomen :thumbsup: Heb de tas voor 60 € verkocht in de Familie ;)
Het bleek een tamelijk dure te zijn en in een nog bijna nieuwstaat .
Ik plaatste dit vooral gelinkt aan het berichtje ( van @manax ) boven het mijne dat er inmiddels overal een tas / rugtas voor te verkrijgen is ;) En dat je zo 1 2 3 niet altijd kunt zien wat het is :lol::lol:
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Verder waren er wel nieuwe zaken waar ik nog nooit van gehoord had. Bv rugzakken met wieltjes. Maar dit leek me dus echt niet practisch.

Ook dit ligt weer aan je persoonlijke voorkeur en omstandigheden. Mijn zus heeft een zeer slechte rug en reist veel met openbaar vervoer. Daarom heeft ze een Bach rugzak met wieltjes.
 

Amero

Survivor
Na lang wikken en wegen eindelijk een voor mij goede bob rugzak gekocht. En het hielp ook wel dat hij in de aanbieding is. Het is de Lowe Alpine Atlas ND65 geworden. Superblij mee.
 
Bovenaan