• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

How to make a mini Gas-jet (las brander)

konijn

Elementary prepper
heel gaaf ja, die ga ik misschien ook wel maken, het kan namelijk bij het solderen erg handig zijn, zo'n kleine vlam. ik heb wel een gasbrander thuis, maar daar kan ik niet zon kleine vlam mee krijgen

staat op de doos dat je er 1750 graden mee kan bereiken, ruim voldoende voor mijn soldeerwerk, en ook niet heel duur, als je bij de juiste site koopt kun je deze en nog een ander product kopen om aan de 30 euro te komen en dan is het gratis verzonden, ze hebben deze ook bij HBM, richtprijs, 24 tot 28 euro

121642_0.jpg
 

Hamster

Elementary prepper
wat dachten jullie van deze SPOT GOEDKOPE EASY TRICK


en dan hebben we deze ook nog


have fun everyone
 
F

frans81

Gast
Je moet er maar opkomen :thnx:
Eigenlijk ook logisch dat zoiets kan .
Helaas gaan de meeste van ons pas iets uit dokteren ( McGiveren ) als de situatie er pas is :(
Bedankt voor de handige MacGiver Tip ;)
 

Hamster

Elementary prepper
heel gaaf ja, die ga ik misschien ook wel maken, het kan namelijk bij het solderen erg handig zijn, zo'n kleine vlam. ik heb wel een gasbrander thuis, maar daar kan ik niet zon kleine vlam mee krijgen

staat op de doos dat je er 1750 graden mee kan bereiken, ruim voldoende voor mijn soldeerwerk, en ook niet heel duur, als je bij de juiste site koopt kun je deze en nog een ander product kopen om aan de 30 euro te komen en dan is het gratis verzonden, ze hebben deze ook bij HBM, richtprijs, 24 tot 28 euro

121642_0.jpg
en met een beetje macgyver werk kun je makkelijk een kleinere vlam krijgen (tipje kijk op de afdeling voor gasfornuizen of zoek onderdelen van een oude geiser die opening is klein genoeg)
 
Bovenaan