Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Allemaal bedankt voor jullie input, dit geeft weer stof tot nadenken! Zelf heb ik een jachthond, een DSL oftewel een Duitse Staande Langhaar mijn trouwe metgezel en gaat bijna altijd mee, ook naar het werk. Het is een zacht hondje wat zeer goed onder appel staat, waaks is, lief voor kinderen en fantastisch tijdens de jacht. Voorstaan, nazoeken en apporteren is haar lust en haar leven, als ik de Dogtra pak springt ze al een gat in de lucht van enthousiasme. Waarschijnlijk zoals elke trotse hondenbezitter zou zeggen over zijn of haar hond, ik had me geen betere kunnen wensen.
Groeten, imker.
Juist makkelijker, hond ziet beter in het donker dan jij. Trainen als blindegeleidehond en je kan zonder lamp.En bij een bug out is snachts verplaatsen vaak handig, en gaat dat met zo een hond? Lastig denk ik.
Dat werkt niet met die van ons. Die denkt bij inbrekers: ‘Aandacht! Ik heb kans op aandacht! Aaien aub!’Wij hebben een bug out kat, kwamgeregeld thuis met extra proteïne. Echter na een aanvaring met meneer vos jaagt hij nu liever op speelgoed muizen.
Gromt ook met vreemde aan de deur