• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ik schud je aan de enkels leeg, wat kom ik tegen, weer een EDC draadje

Het is 23:00, iedereen in huis slaapt al en je laat nog even de hond uit voor het naar bed gaan, een klein blokje om vanaf je huis, ongeveer een kwartiertje rondlopen zodat de hond nog even zijn behoefte kan doen, je doet de deur op slot.

Halverwege de ronde kom ik je tegen en schud je aan je enkels leeg (cartoon style dus alles valt op de grond). Wat kom ik tegen (naast seizoen gebonden kleding en "hondenpoep zakjes")

Sleutel ring met daaraan een huissleutel en een scherpe kruis sleutel, pakkie shag vloei aansteker (zippo).
Een hoop kennis van overleven en verdediging.
Trouwring, mn honden: 1 argetijn, 1 cane corso en een bordoaux dog, de riemen.
Binnen kort(wishfull thinking) 6 tot 8 pups van de cane en de bordoux.

Wat ik nog meer bij me heb als ik mn honden uitlaat?!?!? is het niet meer de vraag: hoeveel dagen mn honden te eten hebben aan je?

Je zal bij mij vooral verbazing tegenkomen, hoe kom ik opeens aan een hond?

Daarnaast m'n mobiel en afhankelijk van de tijd van 't jaar, de lamp op m'n hoofd en de reserve zaklamp in m'n broekzak. Verder niks, sleutels heb ik niet bij me, m'n buitendeuren hebben codesloten :)

Verder heb ik geen EDC, wel een GHB (zomer of winter variant) en IFAK in de auto.

Is het na een serieuze SHTF (WROL) dan wordt het een heel ander verhaal; grote kans dat er dan een en ander aan m'n broekriem hangt. Dat valt overigens echt niet op de grond als je me aan m'n enkels schudt maar blijft keurig in 't holster zitten zolang ik 't er niet zelf uit haal...

De hond van de buurman zal daarna mogelijk wel een paar dagen lekker te eten hebben, na verwijdering van enkele stukjes lood.

Terug
Bovenaan