• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Kerstdiner

Marcov

Prepper goeroe
Als ik met kerst nog een frietkraam kan vinden die open is, dan wil ik me een laatste maal voor definitief vertrek naar buitenland te buiten gaan gaan aan frikandellen speciaal, opgeleukt met een dessert van zoute drop. Beide zal ik in de toekomst node missen.....
Drop kunnen we nog wel voor je opsturen. Frikandellen? Mwah, beter van niet. Ik ben bang dat er dan extra bewegend eiwit op/in zit.
 

DO-it

Diehard Prepper
Wij zijn eerste kerstdag heerlijk de hele dag buiten. Kampvuur aan en dan een kalkoen braden boven het vuur/ kolen. De dag erna, restjes dag. Vaak nog lekkerder als de eerste keer. Mocht alles schoon opgaan, dan flansen we wel wat in elkaar. Zelf vind ik het samen zijn met familie veel belangrijker dan het eten. Het had van mij ook stamppot of erwtensoep mogen zijn, maar samen koken is ook een leuke activiteit. Daarnaast lekker spelletjes spelen. Beter dan stil zitten en de hele dag kletsen.
 

Niels

Mankinds only hope
Eerste kerstdag even samen eten met close famillie, maar niet te lang, 2e kerstdag is het wachten op storingen (dienst).
Wat we gaan eten? Geen idee nog. We hadden 2 jaar terug een grote stoofpot gemaakt, stidado achteig, was erg lakker, misschien weer zo iets :).
 
Bovenaan