• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

KL AMF12

Laatst bewerkt door een moderator:
hey allemaal,

kan al eerder zijn geplaatst, mijn excuses daarvoor.

ik heb deze reeds ontvangen alleen nu zit de aansluiting van de ABC filter rechts. dit is voor mij links handiger. nu zit er links een dop in.

hoe kan ik deze eruit krijgen? probeer te draaien maar links of rechtsom na een +/- kwartslag zit ie weer dicht en vast.

alvast bedankt voor de reacties

*edit* zie bijlage voor de dop die ik bedoel
kl-amf12-gasmasker-nl-leger-gebruikt.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

petroman

SHTF Expert
Hallo @edward elric ,

Heb je al geprobeerd je voor te stellen ?
Als je de zoekfunctie gebruikt hebt voor jje probleem en geen antwoord gevonden heb dan is het probleem/issue nog niet behandeld onder de preppers alhier.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon effe doordraaien tot je door dat punt heen bent . Linksom doordraaien .
Het lijkt of het niet verder kan .

Maar zoals @petroman al vermeld !
Stel je even voor in het daarvoor bestemde Topic .
 

zonnebrood

Mankinds only hope
hey allemaal,

kan al eerder zijn geplaatst, mijn excuses daarvoor.

ik heb deze reeds ontvangen alleen nu zit de aansluiting van de ABC filter rechts. dit is voor mij links handiger. nu zit er links een dop in.

hoe kan ik deze eruit krijgen? probeer te draaien maar links of rechtsom na een +/- kwartslag zit ie weer dicht en vast.

alvast bedankt voor de reacties

*edit* zie bijlage voor de dop die ik bedoel
Bekijk bijlage 10865

Full metal ALCHEMIST fan? :D
 
Bovenaan