Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.

@phtvs , met een mast van 140 meter hoog gaat dat Duitsland wel net lukken denk ikIk zou nu zo ongeveer heel Nederland moeten kunnen bereiken. Zelfs tot in België en Duitsland toe

@phtvs , ik vraag mij toch af hoe dat functioneert. Tenzij mensen zelf routes inprogrammeren voor bestemmingen, wie legt dan waar die routes vast? Het zou veronderstellen dat de companions en/of repeaters zelf enige ingebouwde intelligentie hebben? Hoe kan dat nou, wij zijn het toch al die intelligent zijn?Ik dacht slim te zijn door mijn repaeter een nieuwe pivate key te geven. Probleem is alleen dat die repeater niet zomaar weer in een path komt te staan. Alle routes waar de repeater in mee draaide zijn weg en het duurt nog wel even voor hij weer volop mee mag spelen.
Hmmmm, alweer raar gedaan op het privaat?Ik heb dan wel een andere private key met andere hex letters maar ik zag dat ze in de nieuwste update niet eens kijken naar de eerste twee hex maar zelfs alleen naar de eerste. Dus heeft het veranderen van de private key alleen maar nadelen en ben ik nog niet verlost van de ellende omdat er tig repeaters zijn met hetzelfde <d... aan het begin.
ik vraag mij toch af hoe dat functioneert. Tenzij mensen zelf routes inprogrammeren voor bestemmingen, wie legt dan waar die routes vast?
De hops info zal aan het bericht zelf hangen @phtvs . Wie of wat moet dan de route onthouden? De eigen companion zou het wellicht kunnen bij een bevestiging van ontvangst, maar of dat ook gebeurt? Zolang er voor een bestemming geen "out Path" vermeld staat onder details, betwijfel ik of er iets slims gebeurt...Voor zover ik weet word ergens onthouden welke route een bericht volgt als je direct iemand een bericht stuurt.
Waarom is "out Path" dan niet ingevuld? Als het systeem die route zou blijven gebruiken dan zou toch op z'n minst die terugkoppeling (ingevuld, automatisch) mogen worden verwacht?Maar een test bericht wordt gewoon door alles wat het kan ontvangen doorgestuurd. (flood) Maar ligt eenmaal een route vast, dan blijft het systeem die route volgen tot er iets mis is en het path is onderbroken.
Hier ben je mij toch even helemaal kwijt geraakt...Vreemd is ook dat mijn ik bij mijn observer een fout maakte bij de instellingen waardoor de observer toen ik de fout herstelde werd uitgesloten. Dus ergens zit er in het systeem iets wat nodes kan uitsluiten want mij observer word nu ook niet meer weergegeven. Ondanks dat hij wel werkt
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.