• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mijn Liefje verkocht en ik mis haar zo HaHa

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit plaats ik even gerelateerd aan een Conversatie .
Spijt heb ik echt :(
Maar niet getreurd ik vind wel een Zusje van haar . Ze kwam uit een Tig ling Familie :lol:
Het ding paste perfect en dat is ook een van de redenen dat ik er spijt van heb .

DE Speciale Wahler Smockjas met zware Cordura verstevigingen ;)

Daar zit ontzettend veel opberg ruimte in . Twee zakken op de bovenkant/achterkant mouwen , Twee zakken op de borst met twee daarachter (Via rits) dat zijn er dus 4 dan 5 zakken rondom(onderkant) waarvan 1 zeer grote op rugpand . Binnenzijde 1 zeer grote op rugpand(via klittenband), 1 zeer grote binnenzak Links(Via rits) en tevens ritsen onder de Oksels.
Zeer goed doordacht . Jas valt zeer ruim.
Het totaalgewicht van een volledig bepakte smock bedraagt ± 5 kg. NSN: 8415-17-114-8056 en 8076.

Jas had ik al te koop staan op het oude Forum en is derhalve al geruime tijd verhuist naar nieuwe eigenaar .
Een Majoor bij het LUMB heeft haar gekocht . Moest MINDEF goedgekeurd zijn ( Met NSN ) .

Speciaal voor een Forum lid ;)

smockjaS WAHLER (1).jpg smockjaS WAHLER (2).jpg smockjaS WAHLER (3).jpg
 
F

frans81

Gast
Ondanks dit vele mooie doordachte Defensie spul probeer ik toch een zoveel mogelijk NON CAMO uitrusting samen te stellen :oops:
Het meeste is al verkocht of geruild of moet nog een andere eigenaar vinden ;)
Ik zoek ook voor anderen op bestelling . Derhalve toch weer geregeld nieuwe Camo spullen :eek::rolleyes:
HOBBY Matig HE :) Niet beroepshalve :wave:
 
F

frans81

Gast
De zakken waar de handen in gaan zullen het zwaar krijgen.

Als er al Uberhaupt een Type Defensie jas is die Hufterproof is dan zijn het deze jassen .
Dat wil niet zeggen dat het niet kapot kan ;)
De Zakken kunnen Mega veel verduren Ja ook van de Handjes :lol::lol: en zo ook de knopen aan LUSSEN :oops: :rolleyes:
 
Bovenaan