Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is graag gedaan. En wat het stokbrood betreft. Een goed snijdend mes doet wonderen. En een broodmes is altijd gekarteld.Klinkt eigenlijk best logisch, ik zal wel te hard duwen. Ik maak het stokbrood bv ook altijd plat bij het snijden ervan. Zal proberen mezelf een andere manier aan te leren.
Dank voor het advies @Flos en @logan1202
Klinkt eigenlijk best logisch, ik zal wel te hard duwen. Ik maak het stokbrood bv ook altijd plat bij het snijden ervan. Zal proberen mezelf een andere manier aan te leren.
Dank voor het advies @Flos en @logan1202
Het is niet het gereedschap, maar de hand die hem hanteert in dit geval.Misschien een idee nu je al zo veel geïnvesteerd hebt in budget zagen om nu een Silky of iets te kopen, of inderdaad een zaag met een vast blad.
Een Silky, of elke wat kwalitatief betere zaag moet je wel goed behandelen.
Nooit duwen, hoogstens iets lichte druk bij de trekkende beweging. Naar voren nooit druk uitoefenen.
Heeft ook geen nut overigens.
Ik zou zeggen ga eens langs bij je lokale Silky dealer, en laat je voorlichten.
Maar geld hier ook weer niet te hard drukken,Dat is graag gedaan. En wat het stokbrood betreft. Een goed snijdend mes doet wonderen. En een broodmes is altijd gekarteld.
Het is niet het gereedschap, maar de hand die hem hanteert in dit geval.
Het hele verhaal lezend. Inclusief de opmerking van topicstarter dat hij het wel logisch vind klinken dat hij waarschijnlijk te hard duwt, neigt mij in deze wel tot mijn reactie.Dus zonder de zaag gezien te hebben weten jullie @ niels al dat de zaag niet kapot is.