• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

( Molle ) Opbouwtas Meshouder ( Been ) Nieuw Type

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb het ding de laatste twee maanden 7 x in de hand gehad bij die Shop en het was niet ter verkoop !
Zelfs bij een eerder bod van 10 en een later uitgebracht bod van 15 Euro kreeg ik het niet mee Pfff
Vandaag dus de 8 ste keer dat ik het weer pakte en alweer de vraag " Wat kost het " ;)

10 Sec later ......... 5 Euro :confused::confused::confused::D . IK heb meteen afgerekend en zoef WEG Haha
Dat ik zoiets nog niet eerde heb gekocht is vooral gerelateerd aan de bijkomende verzendkosten .
Het is een Universele houder die middels Velcro Werkt . Daar zet je de schede mee vast .
En het is tevens een Molle type dat dus op veel bevestigt kan worden .
Messen en Schede's en Houders zullen toch een keer deel gaan uitmaken van een systeem .
Nu nog niet al te belangrijk maar als ..... komt dan is het een belangrijk Item samen met je Type mes .
Dit is de Tweede Molle die ik heb . De andere zit vast aan de schede en is een deel van het geheel .
En derhalve niet toepasbaar met ander mes .
De eerste drie foto's zijn van www


Opbouwtas3.jpg Opbouwtas2.jpg Opbouwtas1.jpg

20161231_190558.jpg 20161231_190653.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Door welk land (leger) wordt dit gebruikt?

Oa Nederlandse !
Maar volgens mij komen ze ook bij het Belgische leger voor .
Misschien zelfs bij meerdere Nato landen .

Edit

Misschien dan tevens in ander camo DPM patroon !!
De Namaak M9 Bayo is gewoon een voorbeeld dat de Dump gebruik en tevens geleverd kan worden met die Beenhouder !
 
Bovenaan