• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Naar welk land zou jij vluchten?

V

Verwijderd lid 482

Gast
Oorlog met wie? En hoeveel tijd is er? en hoeveel mag het kosten? En denk je echt dat ze overal met open armen op je wachten? Het wordt dan een omgekeerde vluchtelingenstroom en of ze dan de grenzen open doen voor ons ongelovigen?
 

petroman

SHTF Expert
@walrus, waar ga je zelf heen ?
En staat er vervoer klaar ? Vliegtuig, bus, boot ?

Allen nr 1 op je lijstje is echt veilig. van alle andere val je als westerling nogal op (Bhutan) of kom je niet binnen (zwitserland).
 

petroman

SHTF Expert
Ik zal het wel niet snappen, je kan al jaren naar canada imigreren (en die andere locaties). Als dat de oplossing is kan je beter nu vertrekken en daar wat gaan opbouwen. Als de pleuris hier uitbreekt hoef je :
A) niet meer te zwemmen naar canada,
B) hoef je daar niet te bedelen,
 

Adri

Prepper
Als er nu een grote oorlog zou uitbreken zal die heel snel ook afgelopen zijn want men zal zo snel mogelijk atoom wapens in zetten,ik kan alleen hopen dat ik met mijn familie in mn huis zit in Turkije heeft een ingebouwde bunker.
Kan alleen maar hopen dat die nooit zal uitbreken.
 

JEREMIAH9-0

Elementary prepper
In my view, Amerika / NAVO en E.U. Tegen Rusland , China en "BRIC landen" , ik zou vluchten naar Cuba oftewel
Afrika , zuiden en oosten ven Rusland , of Israël :)
 
Bovenaan