• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuw type Sting rugzak met drie Daypacks

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een beetje aan de probeer gegaan met enkele Daypacks die ik nog had liggen uit een eerdere aankoop .
De derde tas die ik nu op de voorzijde heb zitten is ook al een gemoderniseerde uitgave .
Dat wil zeggen dat er inmiddels een soort Molle webbing op de Voorzijde en Achterzijde zit en rits van boven naar onder .
Er zit geen mogelijkheid op de Sting voor nog 1 derde Daypack met rits vast te zetten , maaaaar je kan hem wel vastzetten met de mollestraps op de Daypack aan de rugtas ( zie foto ) Ook de andere Daypacks zitten " En met de ritsen vast en met de Molle webbing " .
Bij mij gaan de twee zijtassen eraf .Dit omdat ik ze hinderlijk vind . Wel laat ik de andere op voorzijde zitten .Dit voor het lichtere spul dat je vaak nodig hebt .
De tas zit behoorlijk vast en de drukkers gaan met zeer grote moeite los .
Dit is een voordeel maar ook een nadeel . Ik moet namelijk een tang gebruiken om ze los te trekken :lol:
Onze eigenwijze Duitser ging niet aan de kant en wou ook niet in de rugzak als vulling :lol:
Dan houd het op en moet ie maar mee op de plaat ;)
1466612949417956771004.jpg 1466613166818169070397.jpg
14666135515931715690078.jpg
1466614040112277488445.jpg
 

Bijlagen

  • 1466612828351-773733328.jpg
    1466612828351-773733328.jpg
    44.6 KB · Weergaven: 9

tothemax

Elementary prepper
Ik zie de daypack nog wel zitten. Die gaan er dus af omdat je ze hinderlijk vind?
Een extra daypack op de achterzijde kan handig zijn als je heel licht materiaal er in doet, anders ga je achterover lopen.
Lijkt mij dat als je veel verplaatst je het gewicht zo dicht als mogelijk op je rug wilt hebben.??

Het gemoderniseerde is eigenlijk een goedkope versie van de vorige versies die defensie had. Kwaliteit is slecht en heeft niets met tactisch te maken,omdat deze rugzak te veel glimt bij regenval. (Hoes wordt tactisch niet veel gebruikt.)
En bij hitte droogt hij snel uit en scheurt hij.
En bij serieus vullen (35/45kg) scheuren de draagbanden...:(
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie de daypack nog wel zitten. Die gaan er dus af omdat je ze hinderlijk vind?
Een extra daypack op de achterzijde kan handig zijn als je heel licht materiaal er in doet, anders ga je achterover lopen.
Lijkt mij dat als je veel verplaatst je het gewicht zo dicht als mogelijk op je rug wilt hebben.??

Het gemoderniseerde is eigenlijk een goedkope versie van de vorige versies die defensie had. Kwaliteit is slecht en heeft niets met tactisch te maken,omdat deze rugzak te veel glimt bij regenval. (Hoes wordt tactisch niet veel gebruikt.)
En bij hitte droogt hij snel uit en scheurt hij.
En bij serieus vullen (35/45kg) scheuren de draagbanden...:(

Zoals ik al vermeld heb in tekst gaan de twee zij packs er af omdat ze lastig zijn in nauwe doorgangen / winkel / struikgewas en dichte bossen.
Ook heb ik vermeld dat die op voorzijde gebruikt kan gaan worden voor zeer licht spul .
Mijn defensie tijd heb ik ver achter mij en geen haar op mijn hoofd dat er nog aan denkt om vrijwillig met 35/ 45 Kgm te gaan lopen :lol:
De gemoderniseerde Arwy's zijn zeer degelijke rugzakken die niet meer onderdoen voor de Lowe ;)
De made In Vietnam dat is wat anders . Maar die zijn er niet zoveel op de markt .
Wel de Strike die zijn er genoeg Van de Made in Vietnam .
En ja dat is rommel .
En een beetje glans :lol: als ik nat wordt blink ik ook ;)
Dan zijn we een blinkend geheel :lol:
Bij deze Arwy valt de glans wel mee ;) Het is iets meer dan vij de vroege series Lowe en Arwy .
Het enigste wat mij stoort is de CAMO :(
Je omschrijft heel veel negatiefs dat ik totaal niet ondervind of bij eerdere niet Made in Vietnam heb ondervonden .
Even een Hint !!
De Sting is totaal niet gemaakt voor 30 /35/40/45 Kgm .
20 / 25 is toch wel het uiterst .
 
F

frans81

Gast
Mocht iemand interesse hebben in deze nieuwe ( Zo uit de verpakking ) Sting dan wil ik misschien overwegen hem te verkopen .
De rugzak overspuiten met Acryl spuitbussen is te tijdrovend en te duur en een risico .
Zodoende weet ik nog niet wat ik wil . De Camo begint mij te storen , maar de kwaliteit houd het zo'n beetje uit de verkoop .
We zullen zien . Mocht ik echt het serieuze besluit nemen dan gaat ie naar de Marktplaats afdeling .
 
Bovenaan