• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Noordelijke zadenmarkt (Groningen)

InfernoSis

Diehard Prepper
http://noordelijkzadennetwerk.nl/website/?p=530

Op zaterdag 10 maart 2018 organiseert het Noordelijk Zadennetwerk alweer haar vierde jaarlijkse zadenmarkt. Dit jaar bij het inspirerende nieuwe centrum voor ontmoeting, bewustwording en ontwikkeling, Edanz in Groningen. Het thema dit jaar is 'Zaden als Cultureel Erfgoed'. We sluiten daarmee aan bij het jaarthema van de Europese Unie: 'Year of Cultural Heritage'. De organisatie wordt ondersteund door de Natuur en Milieufederatie Groningen.
 

Erny

Last (wo)man standing
Haha @InfernoSis Das grappig dat ik dat van jou moet vernemen gezien de lokatie echt maar 500 meter van mijn huis is... :fluit:
Mocht er iemand gaan, geef ff een gil, dan kunnen we gedag zeggen. :cool:
 

Nomad

Diehard Prepper
He, verdorie. Dat is net 11 dagen te vroeg! Pas aan het eind van de maand ben ik in het Noorden.
Ik had al die zaadvragende ogen wel eens willen zien op die markt!

Maar in alle serieusheid is het wel jammer dat ik die markt net mis, want ik ben op zoek naar Yuzu zaadjes.
Dan toch maar via eBay bestellen.
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Haha @InfernoSis Das grappig dat ik dat van jou moet vernemen gezien de lokatie echt maar 500 meter van mijn huis is... :fluit:
Mocht er iemand gaan, geef ff een gil, dan kunnen we gedag zeggen. :cool:
Ja, en ik woon heeeeeeel erg uit de buurt van de markt :p Maar ik had het zien voorbij komen op de Velt pagina. Was het niet zo ver, was ik zeker eens gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny
Bovenaan