• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Olight H1 Nova hoofdlamp + magnetische batterijlader

F

Floesh

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de Olight H1 Nova hoofdlamp besteld voor slechts €41 incl. verzending (NL retailprijs >€60).
Na het zien van een aantal review video's (zie hieronder) was ik voldoende overtuigd.

Ik heb gekozen voor de lichtkleur neutraal wit zodat de kleurweergaven zo natuurlijk mogelijk zijn.
Er zijn 4 standen qua lichtsterkte variërend van 2 tot 500 lumen met geheugenfunctie voor de laatste stand en 1 speciale stand met SOS signaal.
Het geheel is behoorlijk licht qua gewicht en kan helemaal gedraaid worden op de hoofdband houder.
Tevens kun je hem los gebruiken met de bijgeleverde pocketclip op bijvoorbeeld een rugzak hengsel en met de magnetische onderkant is het gemakkelijk om ergens op vast te klikken.
De bijgeleverde (harde) opbergetui kan ook voor andere zaken (bijvoorbeeld batterijen) gebruikt worden.

De specificaties:
Max Output (lumens) 500
Low (lumens) 2
Max Run Time (hours) 15 days
Beam Distance 66 m
Peak Beam Intensity (candela units) 1,080 cd
Water Resistance IPX8 (waterproof up to 2 meters)
Impact Resistance 1.5 m
Head Diameter 0.8 in. / 21 mm
Length 2.3 in. / 58.5 mm
Battery Type RCR123A/CR123A
Weight (oz) 1.7400

Olight H1 Nova Headlamp Best Of 2016



UT8eVjhXT8XXXagOFbXx.jpg


UT8ltjgXJhaXXagOFbX6.jpg


UT8g1PJXM4aXXagOFbXR.jpg


UT8x2nKXFBaXXagOFbX0.jpg

UT8DtnKXGFaXXagOFbXg.jpg

UT88ZfJXOdaXXagOFbX3.jpg


UT8S_vIXPxaXXagOFbXG.jpg


UT8yt6LXNVXXXagOFbX8.jpg


UT8spYLXM4XXXagOFbXi.jpg



 

Battletanker

Senior Prepper
Olight is n prima merk mooie aankoop.
Ik zit te wachten totdat de x7 Marauder geen 369 euro kost hihi.
Ideaal verdedigingsmiddel n lamp die 9000 lumen kan schijnen o_O en met andere accu's gaat die over de 10.000 lumen heen:thumbsup:
 

Ray

SHTF Expert
Dat lijkt me een verrekte handig ladertje, helemaal omdat ik vanwege m'n e-sigaret nogal vaak 18650 batterijen meesleep.
Iemand al uitgezocht waar hij het voordeligst is?
 
F

Floesh

Gast
Vandaag de H1 (cool white) verkocht en de H1R besteld (neutral white) omdat deze oplaadbaar is.

 

Erny

Last (wo)man standing
De magnetic USB charger heeft hier wat vertraging opgelopen. Was besteld door n vriend van me, kwam niet aan binnen de gestelde tijd, bleek ergens bij customs te zijn blijven hangen, hij geld terug en opnieuw besteld. Dus nu weer afwachten. :fluit:
 
Bovenaan