• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Omgeving: wat vertel je wel en wat niet?

zonnebrood

Mankinds only hope
Heb het er eigenlijk nooit over met mensen, vooral met het hamsteren van blikvoer Ben ik voorzichtig geworden. Kreeg ooit de vraag of ik de apocalyps verwachte bij de kassa, gooide het er toen maar op dat de familie in nl de ingeblikte spagethi zo lekker vind :lol:

Maar voor de rest valt het hier niet zo op om veel met outdoor/bushcraft bezig te zijn, veel krijgen de kinderen standaard mee op school :)
 

Lai

Prepper goeroe
@Jannes je had ook kunnen zeggen dat de kinderen nog jong zijn en deze mensen of nog nooit gezien hebben of dat ze ze wel eens gezien hebben maar dat niet meer weten. Mijn nichtje van 4 wist ook niet meer wie ze een half jaar daarvoor een keer thuis gezien had en dat waren toch echt vrienden van mijn zusje. Alleen die kwamen niet vaak wegens afstand.
 

Jannes

Prepper goeroe
@Jannes je had ook kunnen zeggen dat de kinderen nog jong zijn en deze mensen of nog nooit gezien hebben of dat ze ze wel eens gezien hebben maar dat niet meer weten. Mijn nichtje van 4 wist ook niet meer wie ze een half jaar daarvoor een keer thuis gezien had en dat waren toch echt vrienden van mijn zusje. Alleen die kwamen niet vaak wegens afstand.

Komt wel goed. De volgende keer zeg ik idd dat ze het vergeten zijn. Dat ze er allemaal waren toen we de vorige keer gingen kamperen. :)

Zoon heeft vanmorgen de van jou gekregen lamp in de vensterbank gezet, zodat deze kan opladen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lai

mrsjones

Diehard Prepper
Ik omschrijf mijnzelf als zelfstandig , zelfredzaam , praat eigenlijk weinig met mensen. En dat ik liever in het bos dan de Bijenkorf ben is al gek genoeg. Een paar vriendin zijn op de hoogste en ook welkom. En mijn kinderen weten, bek houden over preppen.
 
Bovenaan