• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ontario M-9 Bajonet

dutch survival

Elementary prepper
@frans81 oh das minder om te horen, die van mij is op de punt namelijk redelijk naar de... hoe zeg je dit netjes, kapot. liggen wat stukjes uit enzo. maar het mes is ook al een keer in het vuur geweest en de coating is eraf geslepen dus denk dat de waarde sowieso al wat lager is nu.
 
F

frans81

Gast
@frans81 oh das minder om te horen, die van mij is op de punt namelijk redelijk naar de... hoe zeg je dit netjes, kapot. liggen wat stukjes uit enzo. maar het mes is ook al een keer in het vuur geweest en de coating is eraf geslepen dus denk dat de waarde sowieso al wat lager is nu.

De Phrobissen hadden toch geen coatings !
 

dutch survival

Elementary prepper
nou aan het begin van die van mij zit nog een beetje, en degene van wie ik heb gekocht heb heeft mij verteld er ooit een coating vanaf te hebben gehaald....
 
F

frans81

Gast
nou aan het begin van die van mij zit nog een beetje, en degene van wie ik heb gekocht heb heeft mij verteld er ooit een coating vanaf te hebben gehaald....

Het zou zomaar kunnen haha .
Als echt multipurpose prepmes heb je aan zo'n M9 messen / Bajonetten niets haha .
Voor verzamel moet het perfect zijn wil het waarde behouden .
En liefst met perfecte verpakking en papiertjes pfff
 

dutch survival

Elementary prepper
nou voor mij persoonlijk is dat niet nodig, tenminste niet met elk mes, de meeste messen hebben voor mij persoonlijk gewoon veel waarde, op emotioneel vlak gezien. er zitten ook andere gevallen bij maar de meeste zijn emotioneel @ frans81.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
ja die ja! wou het net zeggen, top dingen, simpel en werkt altijd.

Schede is dus niet gemaakt door bianchi maar elders uitbesteed door Ontario of zelfs in hun fabrieken gemaakt .
Bianchi kon oa net als het Alice systeem gebruikt worden met verschillende webbing Uitrustings types .
Alleen het door mij getoonde ding op de foto is Bianchi .
Bianchi leverde wereldwijd hun clips bij oa ook vuurwapen fabrikanten die hun eigen holsters fabriceerden .
 
Bovenaan