Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar beste @marzman volgens @nadiak waren die plekken niet aanwezig toen ze de pan in haar bezit kreeg, en nadien ga je een waterfilter ook niet verhitten zodat er van die plekken in kommen als bij een rvs pan, hoe verklaar je het dan.roest en schade door verhitting ligt dicht bij elkaar denk ikDat blauwe is geen roest, dat er omheen kan door verhitting komen maar ook roest zijn.
Het ziet er niet uit als roest, bekijk de onderkant van je rvs pannen eens, daar zie je soms ook zulke plekken.
Linksom of rechtsom, wijst een verkleuring zoals deze op oxidatie en roest is daarvoor een ander woord (voor ijzer).roest en schade door verhitting ligt dicht bij elkaar denk ikDat blauwe is geen roest, dat er omheen kan door verhitting komen maar ook roest zijn.
Het ziet er niet uit als roest, bekijk de onderkant van je rvs pannen eens, daar zie je soms ook zulke plekken.
De fabrikant had dat moeten doen
Ze hebben de las dus gebeitst, en dat is prima. Doet men dat niet en roest het eenmaal, dan roest het verder, en dat is wat ik @nadiak wilde besparen. Maar, de verkoper heeft het prima opgelost.Bij een bedrijf die een rvs-uitlaat voor ons T5-campertje is gemaakt hebben ze ook een rvs beschermbeugel gemaakt en die ging ook roesten, waar werd ook een behoorlijke zuurpasta op gedaan om het ijzer uit de rvs buis te bijten, en dat is heel goed gebleken, de roest in niet weer begonnen.
Ik heb ze ook als een e-mailtje gestuurd, ben heel benieuwd wat ze met dit probleem doen.
Vind je het zelf ook niet raar dat je je hierin ongevraagd mengt naar de leverancier toe? Volgens mij is de enige die hierover contact moet hebben met de leverancier, de koper van het product. In dit geval Nadiak. Sorry, maar ik vind dat je veel te ver gegaan bent hoe goed je het ook vast bedoelt hebt.
en dat is gelukkig niet voor niets geweest, dus maak je geen zorgen.
Bij deze dan min excuses want ik begreep door je posts dat je je inmengde met het probleem van nadiak. Maar het ging dus om het waterfilter van jezelf.
Sorry, me bad!![]()