F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond deze Poncho tevens in een uitrusting .
Maar nu zag ik echter een heel andere kleur Coating ( wit ) en voelt het ding in totaliteit ook heel anders aan .
OA Naden zijn heel anders afgewerkt !
Rip Stop is niet zichtbaar !
Zie foto's met het oudere model ernaast ( foto 1 en twee ) .
Of ?! is het nu gekozen Nylon in dit model sterker of men denkt nu " Waarom rip Stop " als Kapot toch Kapot is . En derhalve lekkage en het toch retour gaat .
Rip Stop wegbezuinigd ?
Maar ook hier weer geen Fabrikant Vermelding net zoals in heel veel recent spul .
Al bij al is er wederom de vraag " Waarom geen Merk gerelateerde Info op Labels " ?
Net zoals bij de Arctische slaapzakken ook geen Carinthia vermelding meer is .
En in Heel veel Nieuwe Generatie Smock jassen ook geen Fabrikant vermeldingen meer zijn .
En zo nog Tig meer Defensie Gerelateerde Uitrusting .
Binnenkort hebben we een KPU Tank in plaats van een Nieuw type Leopard Tank Haha

Maar nu zag ik echter een heel andere kleur Coating ( wit ) en voelt het ding in totaliteit ook heel anders aan .
OA Naden zijn heel anders afgewerkt !
Rip Stop is niet zichtbaar !
Zie foto's met het oudere model ernaast ( foto 1 en twee ) .
Of ?! is het nu gekozen Nylon in dit model sterker of men denkt nu " Waarom rip Stop " als Kapot toch Kapot is . En derhalve lekkage en het toch retour gaat .
Rip Stop wegbezuinigd ?
Maar ook hier weer geen Fabrikant Vermelding net zoals in heel veel recent spul .
Al bij al is er wederom de vraag " Waarom geen Merk gerelateerde Info op Labels " ?
Net zoals bij de Arctische slaapzakken ook geen Carinthia vermelding meer is .
En in Heel veel Nieuwe Generatie Smock jassen ook geen Fabrikant vermeldingen meer zijn .
En zo nog Tig meer Defensie Gerelateerde Uitrusting .
Binnenkort hebben we een KPU Tank in plaats van een Nieuw type Leopard Tank Haha