• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Poncho inmiddels ook al weer andere ?? Fabrikant .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond deze Poncho tevens in een uitrusting .
Maar nu zag ik echter een heel andere kleur Coating ( wit ) en voelt het ding in totaliteit ook heel anders aan .
OA Naden zijn heel anders afgewerkt !
Rip Stop is niet zichtbaar !
Zie foto's met het oudere model ernaast ( foto 1 en twee ) .
Of ?! is het nu gekozen Nylon in dit model sterker of men denkt nu " Waarom rip Stop " als Kapot toch Kapot is . En derhalve lekkage en het toch retour gaat .
Rip Stop wegbezuinigd ?

Maar ook hier weer geen Fabrikant Vermelding net zoals in heel veel recent spul .

Al bij al is er wederom de vraag " Waarom geen Merk gerelateerde Info op Labels " ?
Net zoals bij de Arctische slaapzakken ook geen Carinthia vermelding meer is .
En in Heel veel Nieuwe Generatie Smock jassen ook geen Fabrikant vermeldingen meer zijn .
En zo nog Tig meer Defensie Gerelateerde Uitrusting .

Binnenkort hebben we een KPU Tank in plaats van een Nieuw type Leopard Tank Haha

15037579305211272806089.jpg 1503757984548539033233.jpg 150375756310342898029.jpg 15037575914611436621636.jpg 15037576291201811819382.jpg

Misschien is de fabricage wel verhuisd naar China? :eek:
Als onze jongens en meiden tijdens oefeningen al "Pang" moeten zeggen omdat er geen geld is voor munitie, dan zal er op andere gear ook wel bezuinigd worden.

Ik zou maar eens gaan zoeken op AliExpress als ik jou was. :fluit:

HTB1WR8ESFXXXXauaXXXq6xXFXXXY.jpg

Heel veel spullen van de vaas komen tegenwoordig uit china. Heb er nog geen kwaliteit tussen gevonden en zelfs al GEPRINTE rip-stop ruitjes onderkend in sommige smock jassen. Werkelijk te kansloos voor woorden.

Goedkoop = Duurkoop.. dus koopt nasdrovje zijn burger-spul van echte kwaliteits merken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Terug
Bovenaan