• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper ruilhandel afhankelijk van beroep

Kanina

Diehard Prepper
Bizar he.

Toen ik op de Shell raffinaderij werkte als beveiliging toen had ik echt van die irritante strever collega's
Die visiteerde omdat ze t tof vonden en dan had n man 2 paar handschoenen in z'n tas lekker belangrijk maar m'n collega maakte er melding van omdat hij geen uitvoerbewijs had.
De werkgever moest m ontslaan anders zou het bedrijf z'n contract verliezen aan n andere aannemer .
Deze man had 3 dochters de handschoenen waren voor z'n tuin hij had toestemming maar mondeling en diegene ontkende omdat hij bang was z'n baan te verliezen.....
Daarvoor kon ik niet werken met zulke collega's en zo'n organisatie
Triest! Strebers.. ik heb het er ook niet op :lips:
 

chris1990

Prepper
Mischien moeten we een ruilhandel groepsapp beginnen, dat is toch wat sneller en meer up to date dan via hier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Ray

SHTF Expert
Ruilhandel werkt het beste lokaal.

Stel dat ik omkom in de vuilniszakken en jij in de handzeep en we maken een deal dat we 12 rollen vuilniszakken ruilen tegen 2 liter zeep. Dan moet ieder alsnog 6,50 aftikken voor het verzenden. ;)
Bij duurdere spullen kan het uit qua verzendkosten, maar willen veel mensen de spullen graag eerst zien. Je leest in dit draadje al dat @Battletanker niet graag via de bekende marktplaats.nl wil ruilen/handelen, wellicht vanwege slechte ervaringen met mensen.

In de praktijk loopt dit dus vaak niet zo lekker als in gedachten.
 

chris1990

Prepper
Maar wie heeft er interesse in bouten, moeren, n ongebruikte valgordel, gasveren, snelkoppelingen voor hydrauliek etc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Maar wie heeft er interesse in bouten, moeren, n ongebruikte valgordel, gasveren, snelkoppelingen voor hydrauliek etc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Misschien is het zinvoller over drie weken maar eens een kijkje te nemen op "onze" marktplaats?
 

Battletanker

Senior Prepper
Ik denk ook dat we ff de marktplaats af moeten wachten.
Misschien als we erop mogen geven we de rubriek gelijk n boost(-;
En idd verzenden werkt prima als je elkaar kan vertrouwen ik vertrouw mede preppers toch n stuk sneller
En Chris als t zover is kan ik ook bv langskomen als t veel word hihi
T gaat goed komen
 

chris1990

Prepper
Je kan uiteindelijk alles wel zelf maken, maar als t niet hoeft ben ik liever lui dan moe


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan