• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepshop in de media!

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt door een moderator:
Stelling: Preppers zo gek nog niet
Het aantal ‘preppers’ neemt wereldwijd toe. Ook in Nederland groeit de groep mensen die zich met bijvoorbeeld waterfilters en voedselvoorraden serieus voorbereidt (prepare) op rampen als een overstroming, aanslag of crisis. Zijn preppers gekke doemdenkers of zouden we er eigenlijk allemaal goed aan doen rekening te houden met reële rampen?


[MOD]Link werkt niet, bericht wel laten staan[MOD]

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/24948760/__Preppers_zo_gek_nog_niet__.html
 

JohnVonSchutz

Senior Prepper
Laatst bewerkt:
Echt? Ik heb ze net verteld dat jeroen misschien wel de grooste gek is.

Nee hoor jeroen!! Ik heb nog nooit ze een enquete in gevuld maar deze wel.

Even mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt dat we allemaal goed bezig zijn en een beetje bewuster om gaan met onze omgeving echt geen kwaad kan.
 

RDNK76

Survivor
Enquete ook ingevuld en wat aanvulling erbij getikt.

Was alleen verbaasd over: "Zeventig procent van de preppers is vrouw. Verbaast u dat?" Ik weet dat vrouwen preppen, maar niet gedacht dat ze de overhand zouden hebben
 

manax

Prepper
Stelling snel ingevuld om 14:59

De 70÷ vrouwen zal dat komen Doordat bv voor een hele week eten inkopen gezien wordt als preppen Door sommige mensen.
 

Ray

SHTF Expert
Jeroen is vanavond bij EditieNL op RTL en voor 95% zeker bij Eva Jinek op NL1
En mogelijk ook nog bij Koen en Sander show op 538, rond kwart voor 7 dachten ze
 

elloco999

Elementary prepper
Ik heb ook de enquête ingevuld. Verbaasde me idd over dat 70% v.d. preppers vrouw zou zijn. Maar mogelijk ligt dat dan aan de definitie van prepper die ze hanteren.
 

Dreutel

Prepper goeroe
Volgens mij is de stelling van de dag gesloten sinds 15.00 uur. Ik ben dus te laat! Maar niet slecht een hele avond prepper-tv :) Het zal wel komen door een beetje sneeuw en ijzel in het noorden des lands.
 

elloco999

Elementary prepper
Nu nog wat meer aandacht voor:[MOD]niet werkende link[MOD]
Heb gehoord dat daar hele mooie reviews op verschijnen.
Quote van Jeroen in in het artikel in de telegraaf: "Inmiddels telt het forum preppers.nl 4000 vaste bezoekers en nog eens 1000 extra bezoekers per dag". Datum van 5 jan 2016. Het forum is al een maand dicht...
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Enquete ook ingevuld en wat aanvulling erbij getikt.

Was alleen verbaasd over: "Zeventig procent van de preppers is vrouw. Verbaast u dat?" Ik weet dat vrouwen preppen, maar niet gedacht dat ze de overhand zouden hebben
Als de meeste vrouwen zoals mijn moeder zijn, dan zou je ze wel preppers kunnen noemen.
*Sta in de winkel in de pastagang* "Goh ik heb geen spaghetti meer denk ik!" *koop spaghetti* Staan er thuis nog 3 pakken spaghetti.
Het is toch ook een beetje preppen...
 
D

Deleted member 197

Gast
Ja ik had het ook gezien op RTL4

Was best leuk , ze deden helemaal niet negatief over preppen.
 

elloco999

Elementary prepper
Bovenaan