• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepshop in de media!

Dreutel

Prepper goeroe
Van mij verlangen ze ook dat ik me inlog, maar daar heb ik geen zin in. Waarschijnlijk zijn je gegevens al bekend, @phtvs, en wordt je automatisch ingelogd.
 

phtvs

Sysop
Admin
Van mij verlangen ze ook dat ik me inlog, maar daar heb ik geen zin in. Waarschijnlijk zijn je gegevens al bekend, @phtvs, en wordt je automatisch ingelogd.
Nee want ik kan daar niet inloggen, geen account en de inlogknop staat rechtsboven in beeld. Misschien iets met te maken met NL en BE?
Maar ik heb de aflevering even gedownload voor jullie en het in mijn Mega account gezet.

https://mega.nz/#!hhkHnLzC!rpBGrxZBLg8j8CO_VVTQ2Jzvk8CJ_zYeSmdzc9Jhy1w

Zo kunnen jullie de aflevering toch zien :thumbsup:
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Dit preppen begint meer op een hype te worden dat met de jaren groeid, dan wat anders.
Preppen bestaat al langer dan je zelf zou denken. Alleen heette dat vroeger niet "preppen", maar het normale leven. Als mensen geen voorraad voedsel aanlegden, dan hadden ze in de wintermaanden niets te eten. Toen was het een noodzaak. :) Het woord preppen bestaat misschien nog niet zo lang (geen idee hoelang), maar het is allesbehalve een nieuw iets :)
 

Lazarus

Prepper
Preppen bestaat al langer dan je zelf zou denken. Alleen heette dat vroeger niet "preppen", maar het normale leven. Als mensen geen voorraad voedsel aanlegden, dan hadden ze in de wintermaanden niets te eten. Toen was het een noodzaak. :) Het woord preppen bestaat misschien nog niet zo lang (geen idee hoelang), maar het is allesbehalve een nieuw iets :)

Ik heb al vaak huisjes gehuurd op het platteland van Frankrijk/Spanje.
Daar zie je vaak een voorraadkast met een flinke voorraad van alles en nog wat,inclusief wijn :).
Duidelijk afgestemd op het ingesneeuwd raken in een koude winter.

"We" zijn hier gewoon te veel gewend geraakt aan winkels om de hoek.
 
D

Deleted member 101

Gast
Weer interessant 3 medewerkers en nog een logistiek medewerker. En prognose voor 2016; 300.000 euro omzet.
Wel gehoord van diverse zakenlui een omzet heeft ongeveer 30% winst.
dus 100.000 /3 = 33000 euro per medewerker bruto loon.
Maar er is zijn ook kosten voor pand en investeringen.

Dus er vanuit gaande dat het partime banen zijn is het niet slechhtt!
 

Stefteling

Banned
Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf laatst niet al tevreden geweest over prepshop.. ik geef ****** of wellicht zelfs ****** (ondanks de looks) de volgende keer het voordeel van de twijfel..
 

Changing the Mindset

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf laatst niet al tevreden geweest over prepshop.. ik geef ****** of wellicht zelfs ****** (ondanks de looks) de volgende keer het voordeel van de twijfel..
Voor vragen en/of klachten kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van prepshop.nl

Superlui!:D
 

markske

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Weer interessant 3 medewerkers en nog een logistiek medewerker. En prognose voor 2016; 300.000 euro omzet.
Wel gehoord van diverse zakenlui een omzet heeft ongeveer 30% winst.
dus 100.000 /3 = 33000 euro per medewerker bruto loon.
Maar er is zijn ook kosten voor pand en investeringen.

Dus er vanuit gaande dat het partime banen zijn is het niet slechhtt!

Nu maak ik niet graag andermans rekening, maar 300k/jaar is 1k per dag! Daar dromen veel webshopjes van.
ALS een gemiddeld item 50€ zou kosten (een wilde gok) dan zijn dat 20 items per dag die buiten moeten...
Lijkt me een sterk staaltje met een aanbod van 400 (citaat) producten, maar het kan wel. Respect als het zo is. (Edit: Ik zelf vind maar een 260 producten online)

Die 30% winst is bruto winst op goedkope producten, op duurdere haal je dat nooit.
 

markske

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Zelf laatst niet al tevreden geweest over prepshop.. ik geef ******of wellicht zelfs ****** (ondanks de looks) de volgende keer het voordeel van de twijfel..
ZO een algemene stellig zegt mij niets, details zijn wenselijk omdat prepshop hier ook reclame maakt, of je probeert het met prepshop zelf alsnog tot tevredenheid te regelen (en meldt dat dan ook hier). Voor zover ik de eigenaar van de prepshop inschat, is die meer dan commercieel correct!
 
Bovenaan