• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Project in Groningen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 482

Gast
Als je een project als dit op poten zet zal je toch wel een plan hebben? Want zoals het nu overkomt ( naar mij) is het meer van een idee uit de kroeg: Ik heb een groot weiland, zullen we er gaan wonen met een paar vrienden. Even kijken of we er een paar kunnen vinden die dat willen betalen.

Veel succes met je project.
 

Erny

Last (wo)man standing
Nou nou, wat een stelletje mopperkonten en wat een eisen allemaal Buurman&Buurman. :fluit:
Deze meneer is nergens toe verplicht. Het is juist erg aardig van hem om de moeite te nemen om ook hier te checken of er belangstellenden zijn.
Als jij je daar niet toe aangesproken voelt hóef je niet te reageren. :cool:
 

PBear

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Dag iedereen,
Uiteraard ontstaan er veel vragen bij dit soort projecten, vragen waar ik/we grotendeels wel antwoord op hebben. .....
..... Mocht er echt serieuze interesse (met de door mij bovengenoemde zaken in acht) zijn dan voel je welkom om me even een PB te sturen.
Hopelijk kunnen we na het lockdown feestje een meeting bijeen krijgen met de huidige geïntegreerden en de eventuele mensen die vanuit dit lijntje interesse hebben.
Groetjes,
DeMol

Ik zit niet te wachten opeen essay over dit project, maar een antwoord op een paar heel basale vragen die ik en andere forumleden gesteld hebben lijkt me wel zinvol om te beoordelen ofhet hier gaat om een levensvatbaar project dat serieuze aandacht verdient. Er zijn in de geschiedenis van dit forum al wat suggesties/initiatieven voor verwante projecten voorbij gekomen, die mij meer idealistisch dan realistisch leken.
Ik ben dus benieuwd of dit initiatief een positieve uitzondering daarop is in de zin dat er een weldoordacht idee aan ten grondslag ligt, dat rekening houdt met bestaande regelgeving en de financiele en sociale realiteit.

Nu neem ik aan dat bij andere bronnen waar je de interesse voor dit project gepeild hebt, soortgelijk vragen en bedenkingen aangetroffen zijn, als hier in het forum naren voren zijn gekomen.
Misschien is het daarom handig als je voor al die groepen een verhaal op "papier" zet waarin je een antwoord geeft op de meest gestelde vragen. Daar lijkt me geen essay of boekwerk voor nodig. En voor sommige vragen kan het antwoord iets zijn als "dit weet ik niet", "dit verdient nader onderzoek" of "wie kan een zinvolle bijdrage aan het antwoord op deze vraag leveren?"
Dat geeft al enig idee in welk stadium de plannen gevorderd zijn en in hoeverre er sprake is van een weldoordacht initiatief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan