• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Samen Sterk

Ray

SHTF Expert
@Prepfarmer @Alexandra Hij wijst idd door naar m2beleggen in landbouwgrond, hier althans wel. Lijkt een snel in elkaar geflanste pagina zonder zelfs maar een geldig beveiligingscertificaat. Toch nog een kaping, maar dan van een DNS. ;)
 

Flos

SHTF Expert
@Niels Ik heb al jaren een lijst met namen van preppers waar ik in geval een serieuze SHTF kan op terug vallen.
Ik hou die liefst geheim om andere geen vragen te doen stellen waarom hij en ik niet.
Zo sta ik op velen hun lijst om op terug te vallen.
 

Jannes

Prepper goeroe
@Niels Ik heb al jaren een lijst met namen van preppers waar ik in geval een serieuze SHTF kan op terug vallen.
Ik hou die liefst geheim om andere geen vragen te doen stellen waarom hij en ik niet.
Zo sta ik op velen hun lijst om op terug te vallen.

Weten deze preppers zelf ook dat ze op jouw lijst staan?
 

Niels

Mankinds only hope
@Flos kennende... is e.e.a. meer dan geregeld :thumbsup:.

Ik heb weinig afspraken. Heb 2 preppers iets toegezegd dat ze op mij kunnen terugvallen, ik zeg niet wie :D.
Misschien moet ik ook eens zoiets gaan doen, maar goed, ik ben meer van het alles zelf doen en zelf regelen...
 
Bovenaan