• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Saracen in de Enkel / Dubbelboogs bivy vergeet het maar

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, ik heb dan met de outdoor cooking voor de eerste keer in de bivi gelegen, met matje en M90.
De bivi is de normale maar (gus geen XL).
Ik kan dan beaamen dat een rugsak er bij in geen prettig iets is.
Ik heb nu een standaard 60L rokzak ofzo, en dat past al niet prettig, laat staan een Saracen.
Ik zou overigens ook niet weten waarom. Je kan je rugzak ook onder de tarp leggen/hangen, of iig ergens anders.

Waarom vinden mensen het interessant de rugzak in de bivi te stoppen? Daar ben ik benieuwd naar.

Dit om een Sneaky diefstal te voorkomen . En zeg niet dat dat niet kan Haha .
 

Scratch

Senior Prepper
In dienst deed je ook altijd alles in je rugzak. Dit voor als er een directe verplaatsing was, mocht je overnachten in vijandelijk gebied. Dan kon je alles in een keer kon meenemen. Dit was nog met de m80 icm een tenthelft (bivi bestond nog niet) Ik zag mezelf al hollen in lang ondergoed op blote voeten met een gevulde slaapzak op je rug. Grote rugzakken hadden we in die tijd niet. In ons geval maakte we van de tent en slaapzak een dekenrol die we als een sjerp om hadden.
Het wapen moest dan tijdens het slapen ook mee in de slaapzak, was ik blij dat ik een Uzi had ipv een Fal ;)
 
Bovenaan