• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Schakelaartje Aan/Uit monteer vraagje

Erny

Last (wo)man standing
Lamp nr. 1 aangesloten, test gedaan en Hoezee... prachtig paars licht ontsteeg aan de lamp. Blokjes afgetaped en nu op naar nr. 2.
Heb de aarde in de schakelaar omgeleidt en de bruine en blauwe draad verbonden met de daarvoor bestemde schroefjes.
Het snoer wat uit de lamp kwam zat wel héél mooi in een kastje verstopt dus daar ben ik verder maar afgebleven en heb ervoor gekozen om de blokjes te gebruiken.

@Niels zag wel van die doosjes liggen, ergens onder waar de tape hing, maar die leken me allemaal wat groot...

Maar... allen bedankt voor de wijze raad. :)
 

Niels

Mankinds only hope
Het doosje wat ik bedoel is een 6 bij 3 cm. ofzo.
Ik kan aan werkelijk alle soorten en maten komen bij de groothandel en kost ook niet veel.
Kom maar naar de voorjaars SC ofzo, sowieso veel gezelliger als jij er bij bent :off:.
Ik bedoel, dan kan ik je een paar van die doosjes meebrengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny

Erny

Last (wo)man standing
Oja.. haha... jij geeft die afmetingen en ik heb dan wel door hoeveel dat ongeveer is.
Nou... mannetje bij de Hornbach had dus écht geen verstand van verhoudingen. Moest schroeven hebben en die moeten door zo'n standaard multiplex plaat. En ik gaf met mijn vingers aan hoe dik zo'n ding ongeveer was... dus zo'n anderhalve cm ruimte tussen de duim en vinger. Zegt het ventje... oh iets van 7 cm...
Ik kijk hem erg verbaasd aan... maakt ie nou een grapje?
Laat nogmaals mn vingers zien en vertel dat dat toch echt tussen de 1 en de 2 cm is en echt geen 7. Vervolgens laat ik hem zien wat ongeveer 7 cm is...
Hij geloofde het nog niet helemaal en dus pak ik het Hornbach papieren centimeterlint erbij dat ik in mn zak had zitten en liet hem toch echt even zien hoe het zat met de centimeters...
Heeeeel vreemd vond ik dit.... :confused:
En ja... dit was ook: :off: ;)

Tweede lamp doet het ook perfect. Missie geslaagd. :cool:
 
Bovenaan