• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Singer 29k51 naaimachine, handleiding

Roel

Mankinds only hope
Ben je behalve op zoek ook nog iemand die even laat weten wat ie nog meer is en doet, behalve dan naalden zoeken? ;)
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Laatst bewerkt:
Hallo @HarryOtter,

Ik heb deze post verplaatst naar het juiste topic. En de term Poll weggehaald.

Ik heb een kopie van de gebruiksaanwijzing voor de Singer 29K51. (Dankzij @Flos) Ik heb alleen geen scanner.
Ik ga even bedenken hoe ik die hier kan posten.
 

Roel

Mankinds only hope
Er staat op google wel een gebruiksaanwijzing op pdf, maar ik krijg hem niet geplaatst.... :(
 

Flos

SHTF Expert
En de naalden die er op passen zijn niet specifiek voor dat type. Maar dienen voor meerdere modellen en ook voor andere leder naaimachines.
Adler bv.
 

PBear

Mankinds only hope
Het zal wel weer aan mij liggen maar wat is een ,, bot ,, ?

"Bot" is de afkorting van "robot". Het gaat om een geautomatiseerde website, die ongevraagd posts plaatst op forums of automatisch emails verzendt. Ook wel "spambots" genoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos

martin

Mankinds only hope
Is het een bot? en waarom gaat iedereen toch door met beantwoorden?

Omdat iedereen me negeert :( en/of niet weet wat een bot is.
Maar @PBear heeft het keurig beantwoord.
De reden dat ik het denk ik omdat het niet logisch is om een post te maken 14:00 en dan om 14:12 af te melden om niet meer kijken of er nog iemand op heeft gereageerd.
En omdat er gebruik is gemaakt van een pol, dus is het vermoedelijk ook nog een domme bot.

En de meeste mensen zijn goed in het "zenden" en wat minder in het "ontvangen"
(ja mensen, dat is een doordenker)
 
Bovenaan