D
Deleted member 101
Gast
Nu in de krant, het AD
Staatssecretaris van Financiën, Eric Wiebes, staat kritisch tegenover de belastingvoordelen die de afgelopen jaren door zijn voorgangers zijn toegekend aan 'auto's met een stekker'. ,,We hadden er nooit aan moeten beginnen", zegt hij in een interview met Autoweek.
http://www.ad.nl/auto/staatssecretaris-subsidies-stekkerauto-s-zijn-voor-niks~ac8cde52/
Nu weer actueel (staat er niet bij) of een stekker auto geschikt is voor preppers. Wel als woonwerk-verkeer.
Maar niet als BOV. dat werkt niet als je op de vlucht bent!
Dan weer een zuinige benzineauto of diesel.
LPG dit is ook niet interessant i.v.m. tanken in het buitenland.
Maar wat als je op een andere locatie bent en er gebeurd een SHTF of onstaat zoiets.
Dan dus geen oplaadpunten werkend ook geen tijd voor.
Dus blijft over een benzine of een Hybride die dus zelf oplaad en ook zuinig is (als het goed is).
Mijn mening en ervaring is dat een zuinige eenvoudige benzine auto het beste is, geen dure onderdelen die stuk kunnen gaan zoals bij een diesel de brandstofpomp (Focus 700 euro) of turbo ook zoiets als het niet meer is. En het komt altijd en hoe ouder de auto is of als de auto veel kilometers heeft is de kans steeds groter.
Het zal je maar onderweg gebeuren en dan sta je wel stil en repareren is er niet bij.
Alleen een nieuw onderdeel erin. En een monteur nodig.
En als er nog gezag is zit je ook met een oudere diesel met de milieu zones, vooral in Duitsland.
Dit krantenbericht was voor mij wel weer een leermoment, gewoon doorrijden in de zuinige benzine auto.
Staatssecretaris van Financiën, Eric Wiebes, staat kritisch tegenover de belastingvoordelen die de afgelopen jaren door zijn voorgangers zijn toegekend aan 'auto's met een stekker'. ,,We hadden er nooit aan moeten beginnen", zegt hij in een interview met Autoweek.
http://www.ad.nl/auto/staatssecretaris-subsidies-stekkerauto-s-zijn-voor-niks~ac8cde52/
Nu weer actueel (staat er niet bij) of een stekker auto geschikt is voor preppers. Wel als woonwerk-verkeer.
Maar niet als BOV. dat werkt niet als je op de vlucht bent!
Dan weer een zuinige benzineauto of diesel.
LPG dit is ook niet interessant i.v.m. tanken in het buitenland.
Maar wat als je op een andere locatie bent en er gebeurd een SHTF of onstaat zoiets.
Dan dus geen oplaadpunten werkend ook geen tijd voor.
Dus blijft over een benzine of een Hybride die dus zelf oplaad en ook zuinig is (als het goed is).
Mijn mening en ervaring is dat een zuinige eenvoudige benzine auto het beste is, geen dure onderdelen die stuk kunnen gaan zoals bij een diesel de brandstofpomp (Focus 700 euro) of turbo ook zoiets als het niet meer is. En het komt altijd en hoe ouder de auto is of als de auto veel kilometers heeft is de kans steeds groter.
Het zal je maar onderweg gebeuren en dan sta je wel stil en repareren is er niet bij.
Alleen een nieuw onderdeel erin. En een monteur nodig.
En als er nog gezag is zit je ook met een oudere diesel met de milieu zones, vooral in Duitsland.
Dit krantenbericht was voor mij wel weer een leermoment, gewoon doorrijden in de zuinige benzine auto.